*** Öyle bir an gelir ki yalan dolanlar işe yaramaz.

 

*** Hayatın rengini değiştirir bazıları.

 

*** Her önüne gelene her hakkını helal edersen sonunda sen haksız kalırsın.

 

*** Karsimizdakileri yargilamaktan kaçtıkça huzur bulmak olasıdır.

 

*** Gönül kazanmak emek ve zaman ister.

 

*** Ah alan ve Allah'a havale edilen insan asla iflah olamaz .


*** Dostlukların ikame ve devamı; fedakarlık, anlayış , sevgi ve saygıyla elde edilir.

 

*** Mesleginizde , kariyerinizde üst seviyede aranılan biri olsaniz bile , insanlarla olumlu iletisimde , gönül alıcı olamiyorsaniz unutulursunuz.

 

*** Kimliği, pozisyonu, dostluğu, arkadaş ve yarenligi ne kadar yakın olursa olsun kırılmamak, uzulmemek için yine de arada bir mesafe bırakmak şarttır.

*** Mağrur olmak kötü bir hastalıktır 

 

*** Bir insanın değeri gönüllerde ki kadardir.

 

*** Hak ettiğinin üstünde yasayan insanların ; saltanatlari gecicidir.


*** Üslup ; anlatma biçimi , deyiş , yapış biçimi olup şahsa özgüdür. Karsinizdakinin bunu kavramadaki yeteneği ve kastı ile kültür , makam farkı çelişkilere meydan verebilir.

 

*** Karanlıklarda bile yürür bazısı.

 

*** Beni yalanlarla avutup, pohpohlayacaginiza ; tokatlayarak doğruları öğretin.

 

*** " Çok şekersin !.. " dedi biri ihtiyara. Adam erimeye basladi ve tükendi gitti.

 

*** Dusunmemeyi başaran insan en huzurlu ve mutlu olandır.

 

*** Bazıları güç verir size hayata bağlanmanız için.

 

***Hayatınızın kıyılarında olanlara dikkat edin.

 

*** Yarıya kadar yenilen kazık can acitir. Sonuna kadar giren ise oh çektirir.

 

*** Yokluklar icinde yaptığınız iyilikleri , şimdilerde "Görevidir, yapacak tabi !. " mutealasi ile yok saymak vefasizliktir.

 

,***Başınıza bir sıkıntı geldiğinde; geçmiş icraatlarınızi dusunmelisiniz.

 

*** Ne kadar istenilse de bazı insanlarla yıldızıniz barismaz.

 

( Yaşam Heybemden - 16- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 3.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.