Sen Bilmezsen Ben Bilirim Yarışma Programına Hoş Geldiniz Neden Eli Boş Geldiniz

En Çok Konuşulan Yarışma Programları Belli Oldu - MAGAZİN - Haber ... 

-Sayın seyirciler ben Serap Erken Kalkar sabah saat 4 den kalkarak buraya gelmek beni ediyor harap, neymiş efendim soyadım erken kalkalarmış, sanki ben o soyadını beğenerek aldım. Yok, efendim Serap hanımefendi sen bu yarışma programına çok yakışıyorsun, demiyorlar ki senden salağımı var saat 4 de kalkacak, herkes uykusunda iken in cin top oynarken, bizleri televizyonda kimse izlemiyorken, zırva sorularla yarışma programı sunacaksın. Sayın Ahmet Bey, montajda siz burayı kesersiniz biçersiniz bir şey edersiniz, ben bunları konuşmasam çatlardım, oh rahatladım. Efendim gelelim bugünkü yarışma programımıza. Bin bir emekle hazırlanmış jürimizle ön görümüzle sülalemizle hazırladığımız ve siz değerli yarışmacılarımızla, kısacık edebiyat sorularıyla düşünce ufkumuzu, ufkumuzu durumumuzu kurumumuzu bildirerek, bin bir uğraştan kurtararak siz değerli seyircilerimizin zihnini bilgi ile ilgi ile tilki ile pardon doldurmak, soruları beraberce değerlendirerek hem de eğlenerek neşelenerek az da düşünerek bilgilendiren,” sen bilemezsen ben bilirime ödülleri götürürüm-e”  hoş geldiniz. Şimdi konuklarımızı kısaca tanıyalım. Birinci yarışmacımız Dürdane hanımefendi Ankara’dan yarışıyor, sizi yakından tanıyalım buyurun Dürdane hanımefendi.

-Teşekkürler ederim dediğiniz gibi Ankara’dan katılıyorum, yarışmacı arkadaşları tanımıyorum, karşımda şanslarının olmayacağını söyleyerek başlamak istiyorum.

Serap hanım harap haliyle devreye girer, devreler yanmasın diyerekten.

-Ama Dürdane hanımefendi, kişileri ve nesneleri objeleri ojeleri bir şeyleri değerlendirirken gözlemlerken, işe önyargıları ayak sargılarını parmak aralarını lütfen karıştırmamak gerekir.

-Ben peşinen söyleyeyim, bu ön yargı değil, durumları iyi anlayabilmek için iki gündür çekim için sıra beklerken gözlemlerime dayanarak yaslanarak söylüyorum, belirli bir çabam sonunda göstermekle olan göstergelerimin hislerimin vuku bulmasında tamamen hüsnü kabul yani güler yüzlü gözlemlerimin sonucunda, vuku bulan bir tespittir efendim gerçekleşidir. Edebiyat mürekkebi tozu yutmuş biri olarak, diyorum ki birisini anlamak istiyorsak ilkin sevkin etkin olan bakışla ona hoşgörüyle yaklaşmalı sarılmalı kucaklaşılmalı, sonra da onun, bunun değil şunun hiç değil,  onun düşüncesine temel olan birikimlere içindekilerine elindekine diline gönlüne etken edenler ne ise yaklaşılmalı muhabbetle çözümlenmeli çözmeli gülmeli hoş görü gösterilmeli.  Sizler beni yanlış anladınız

Serap hanım harap haliyle.

-Teşekkürler ederiz Dürdane hanımefendi sizleri tanımış olduk. Gelelim ikinci yarışmacımız Ramazan Beye. Ramazan Bey İstanbul’dan katılıyor. Buyurun Ramazan Bey.

 

Devam edecek inşallah Arkası Yarın


Mehmet Aluç
( Sen Bilmezsen Ben Bilirim Yarışma...1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.