İnsan bedeninden kurtulmalıdır.

Ancak o zaman özgür kalacaktır. 
Yanlız  bedenin açlığı ruhunda beslenmesi yönünde bir durum çıkarmaktadır ortaya.

Aslında ruhun ihtiyacı olmaz/// yoktur. Sadece dinginliktir onu var eden, sessizliktir
onun ihtiyaç duyduğu ortam.
Ruhsal beslenmenin bedenden kurtulduktan sonra mümkün olabileceği aşinadır. Ama beden ruhu baskı altında tuttuğu sürece..ruh bir çimen, bir su, bir dal olamamaktadır.

Ruh kendi seçimi ışığında hareket edecek arzuya yetiye doğuştan sahip olarak gelir çünkü.
Bedensel arzularımız baskı altında. Seks özellikle en baskıcı süreci doğuştan yaşamıştır.
Baskılanmıştır.

Ölümle bu son patlamasını yaşayacak olan ruhtur. 
Öldü özgürlüğünü eline almış oldu. Bitti o ruhun varlığıdır sadece boşluktur onun çaresiz bekleyişi. 
Ama ruhta bedene ihtiyaç duyar onunla gelir ve gitti mi ondan kurtulur artık o vardır geldi bedeni eskitti ve ondan ölümüyle kurtuldu..
Bedenler aracılığıyla geldi. Ve artık o hüküm sürcektir ölülü bedenden kurtularak.

Bedenlere hapsedilen tinsel, cinsel hisler güruhu galaksiler arasında hiç bir fiziksel şekilsizliğe basınçsal bozukluğa uğramadan yaşamını varlığını sürdürecektir.
acı en çok bir bedeni olgunlaştıracak etkendir.  
Beynimizin baskıcı rejiminden kurtulmak ancak ölümle olacaktır.. 

Kanber İhsan ÖCEL

( Ruhun Bedene Çelmesi başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 2.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.