Yahu bu matematik nedir Allah aşkına! Hep bu X mi yalnız kalacak? 2 iks artı bir eşittir sıfır dedin mi iksi yalnız bırak... Ha X'e her zaman yalnızlık yakışıyor diyorsanız, bunu bir de X'e sormak lazım derim ben de...

Bu kadar fazla yalnız kaldı mı bunalıma girer vallahi de X... Sonra psikolog psikolog dolaştırırız X'i işin yoksa çocukluğuna inelim mi, yok çocukluğundan çıkıp gençliğine gelelim mi, bir sürü ıvır zıvır ile uğraş dur sonrasında... Çocukluğumda V idim sonra bir de ters v (^) kanıma girdi, voltranı oluşturanlar gibi bir de baktık ki X olmuşuz hay Allah!

Çok teessüf ederim sayın saygıdeğer pek bir muhterem matematikçiler... İks olarak bir ben miyim bu matematikte... Y var, Z var, Romen rakamları var, artı var, eksi var... Ama her nedense işlem çözerken zibidi liseliler hep iks yalnız kalıyor, Y ve Z benim kadar yalnız kalmıyor... Bunun derhal araştırılıp da birileri bana makul bir cevap versin anadın mı...

Hayır, demiş ya Özdemir Asaf dostumuz ''Yalnızlık Paylaşılmaz.'' diye, ben de bu yalnızlığımı kimseler ile paylaşamıyorum her ne hikmetse... Ulan X isek X'siz kardeşim yine de bu kadar yalnız bırakılır mı? Ben de X olarak kalmaz istemezdim ama işte oldu bir kere ne yapalım edelim de şimdi X'likten mi çıkalım, mahvolur vallahi ben matematikten çıksam bütün matematik bilimi... Y ve Z benim kadar yalnız kalmak istemez...

İnsanların kromozomlarında bile ben varım iks iks olunca erkek iks ye olunca kız bebek mi doğuyordu, aman yoksa karıştırdım mı? Ha bir de şişkolarına iks larc filan gömlek pantolon veriyorlardı...

Sayın matematikçiler, hocalar, hocalarım. Ben iks olarak bıktım biliyor musunuz artık yalnız kalmaktan. Benim de zaman zaman birilerinin yanına gelmem, sosyalleşmem lazım, yoksa hem vallahi hem de billahi yalnız yalnız yaşayıp gideceğim şu ihtiyar dünyada...

Felix'in sonunda da X var Asterix'in sonunda da X var Obelix'in sonunda da X var ama orada hiç yalnız kalınmıyor... Bir türlü anlayamadım... O sonda ki X'ler hayatlarından pek bir memnun görünüyor...

Yok, yok ben kafaya taktım bu X'in yalnızlığını bir şekilde sonlandırmamız lazım... İks birader sana söz veriyorum bundan sonra matematik sınavlarında mümkün mertebe Y ve Z yi yalnız bırakmaya çalışacağım... Ha sıfır alırım ya da zayıf alırım sınavdan o da ayrı konu, ama seni yalnız bırakmamış olurum...

Adalet lazım abi biraz da Y ile Z yalnız kalsın bakalım, kalsında yalnızlığın ne demek olduğunu bir anlasınlar. Denklem var denklem var, denklemden denkleme de fark var. Benim yalnız kalmayacağım denklemler kurulsun abi bundan sonra, bana ne bana ne...

( O Da Bıkar Yalnızlıktan başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.