Siz de tanırsınız canım, Ablamı, Meral Ablam. Kim bu Meral Abla, dediğinizi duyar gibi oluyorum. Canım İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, kaç tane Meral var yahu? Mesaj da saat de vermiş şu saatte şu televizyonda konuşacağım Ahmetçiğim beni mutlaka izle, arkadaşlarına da izlet, izlersen ve izletirsen sevinirim, diye...

Mesaj doğru da ''Ahmetçiğim beni mutlaka izle ve izlet, izletirsen sevinirim'' kısmı palavra tabi ki... Pöh ki pöh! Ben de bir havalardayım hani... Ben kimim ki? Ona oy bile vermemişim... Ama olsun yahu kadın beni dikkate almış mesaj atmış ya... Aslansın, kaplansın, bitanesin sen ablam, hem de dişi aslan...

Yok, işteyim o saatte zaten benim işten güçten başımı kaşıyacak vaktim yok. Harıl harıl makinelerde çalışıyorum. Birini bırakıp öbürüne geçiyorum... Ha izlesem fena olmazdı belki ama zaman yok işte...

Akşam nasılsa özet veriyorlar haberlerde bütün kanallar... Meral Ablam bu ya! Beni unutmamış, bu Ahmet beni dinlemese bile, bana oy vermese bile bir mesaj çakayım şuna, belli mi olur, belki fikri de zikri de değişir, o da bize bir oy çakar, demiş çakmış mesajı...

Ne diyeyim ben şimdi Meral Ablama, parti iyi de iyidir yani, hatta iyi ki varsınız, diye yuvarlak cümleler kurar, cevap yazarım ona ama, cevap gönderemiyoruz, öyle gelmiş mesaj... Meral Ablam ya... Beni düşünmüş de mesaj yazmış... İyiyim, iyiyiz, iyisiniz, diyeceğim şimdi o da olmaz yanlış anlarlar, neme lazım, kıçımı kırıp oturayım...

( Ablamdan Mesaj Gelmiş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.