Gönülleri Hoş Etmek İçin Yazıyoruz.

 Cluj: Gönülleri hoş tutan şehirCluj: Gönülleri hoş tutan şehir

 Dedim uykum geldi yatayım, adaşım Mehmet Fikret çatayım diye şiir yazmış ellerine gönlüne sağlık değer vermiş yazmış, ilham geldi yazdım bir şiir uyku kaçtı gitti,şinanay yavrum şinanay yani kısacası cicili biçili ilhamım geldi dedim Rabbim izniyle yazayım. Gönül aynamdan yansıyanlarla yazayım. Önce bir şiir yazayım devam edeyim.

Ey şiir seninle tattım mutluluğu

Dostlarla karşılaştım bıraktım mutsuzluğu

Gülü susuz şiirlerimi aşksız susuz bırakmadın

Seninle tattım ben uykusuzluğu

 

Mesafeyi koruyarak yazmaya devam edeyim. Rüzgârda hafifçe süzülen yapraklar gibi hecelerim sözlerim gönüllere dokunsun istiyorum bu amaçla yazıyorum. Hepimiz bu amaçla yazıyoruz ve vaktimizi klavye başında gönülleri hoş tutmak için elbette ki yazıyoruz yazanlara selam olsun.

 

Üşüdüm şiirlerim güneş oldu ısıttı

Gönül kapımı açtı içindekileri yansıttı

Faydasız düşüncelere kapıları kapattı

İki cümle yazdım beni sizi anlattı

 

Zihnimdeki yorgunlukları yazarak istirahat ettirerek, tedavi ediyorum sizler gibi. Günlük stres korona geçim sıkıntısını bir anda yok ederek, gönül bahçesinde hep birlikte dediğim gibi gönülleri hoş etmek için yazıyoruz. Bizler için bir maraton değil hafif adımlarla yürüyerek, gönüllere varmak gayemiz.


Gönül pınarında bir yudum su içtim mi şiir yazı yazarım

Gelen ilhamlar uykumu gönderir aşkla gönüllere koşarım

Kelimeler raks eder zihnimde güller arasında dolaşırım

Yazmak olmazsa benim için nasıl huzurla yaşarım

 

Umarım bir ilkbahar esintisi estirmiştirim gönülleriniz de, estirttememiş isem siz gönülleriniz de estirin ben esintisi ile ferahlıyayım kardeşlerim dostlarım, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Gönülleri Hoş Etmek İçin Yazıyoruz. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.