KARANTİNA GÜNLERİ
Karantina Günlerinde ikinci bir devreye girdik.
Yavaş yavaş normalleşme süreci başladı.Dünya ile birlikte biz de bu sürece uymaktayız.
İnşallah bundan sonra ölümler azalır. Salgın riski ortadan kalkar ve bizler de rahat birer nefes alırız.
Karantina günleri de gittikçe sona erer.Bekleyelim bakalım.Gelecek günler bize ve dünyamıza neler getirecek!..

UYANIK OL TÜRKİYE 
Birileri gayri müslimler üzerinden yeni yeni oyunlar icad etmeye başladı! 
Türk-Kürt çatışması tutmadı, 
Alevi-Sünni tutmadı, 
Papaz Santaro tutmadı, 
Gezi tutmadı,
15 Temmuz tutmadı,
Şimdi de;
Ermeni kilisesi üzerinde oynamaya başladılar.
Siz Ey dış güçler
Siz Ey iç güçler,
Neyinizle gelirseniz gelin, 
Hangi oyunları denerseniz deneyin,
Artık ne size nede maşalarınıza bu ülkede
geçit yok. Karşınızda dağ gibi Türk Milleti, Türk Gençliği duruyor.Biz uyandık artık.Yine de içimizde uyuyanlara sözümüz var.
Uyanık ol Türkiye!
Sakın ola düşmanın oyunlarına gelme.
Şunu sakın unutmayın;
" Şu uyur düşman uyumaz!.."

BÜYÜK TÜRKİYE 
Büyük eserleri Dev Kadrolar gerçekleştirir.
Allah'a şükür artık bizim de Büyük Eserlerimiz var.Ve bunları gerçekleştiren Dev Kadrolarımız hazır.
Büyük Türkiye hayali emin adımlarla gerçekleşiyor.Büyük eserler günden güne artarak devam ediyor.
Büyük Türkiye Dev Kadrolarla gerçekleşecektir.
Ne kadar övünsek azdır.Ne kadar sevinsek yeridir. 

ADALET BÖYLE OLUR
Fatih'in fetih sonrası atadığı ilk belediye başkanı aynı zamanda Kadı olan Hızır Bey'dir.
O Hızır Bey ki haksız bir kararından ötürü Sultan Fatih'i yargılamış ve dahi elinin kesilmesine hükmetmiştir. 
Şikayet vazgeçilince uygulanmamış.
Yönetimde tarihe geçecek bir adalet örneği verilmiştir.
ADALET DEDİĞİN BÖYLE OLUR...

Kemal DOĞANAY

( Karantina Günlükleri-2 başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 2.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.