+++ Ben sarkilarimi kendi makam ve usullerime göre besteler ve söylerim.


+++Hayat ringinde kaderiyle boks yapan baştan nakavt olacağını bilmelidir.


+++Sır olan gizli bilgileri bilmek ; insan üzerindeki en büyük yüklerden biridir.


+++Yaşamı boyunca hayat tuğlaları ile duvar oruldugu sanilsa da; yine de eksik tuğlalarin kalacagi unutulmamalıdır.


+++Bazı şeyler yaşanır geçer gider. Ve kapat denir. Öyle emir kipiyle olsa ne rahat olurdu herşey. Gider gitmesinede yarası durur hep.


+++Bazı insanların ölümü çok güzel olur.


+++Kiminin dudagindan dökülürken dualar, kiminin dudaginda onlarca opusmelerin hoyrat izleri ve günahkar çığlıkları homurdanir.


+++ Ahlaki degerlerin tesis edilemediği yerde huzur bulamazsınız.


+++ Dobra olmak; yalakalık ve dalkavukluktan daima iyi bir karekterdir. Siz kaybetseniz bile ; sevdiklerinize vereceğiniz en kıymetli armağan ve yapacağınız en büyük iyiliktir.


+++İlişkilerde anı yaşamak basitlik, bir ömrü yaşamak ise delikanlilik ve yürek işidir.


+++Satın alamayacağınız şeylerden biride terbiye ve nezakettir


+++Sevmek ve arzu etmek .İkisi birbirinden ayrı mefhumlardir.


+++ " Kötü söz sahibine aittir" ve " Beddua döner dolaşır sahibini bulur ! " veciz sözleri akıldan çıkarılmamalıdır. Allah kimsenin bedduasiyla iş yapmaz. Sadece dua etkilidir. Her iki halde de takdir rahim ve rahman olan Allah'in dir.

+++Kin ve nefretinizi , yürek yangininizi Allah'a havale edin. Ve nefretin sadece kişinin kendisini için için bitireceğini unutmayınız.


+++Sürekli üretilen ve piyasaya sürülen algilara mahkum yaşamak ; sahsiyetimizi , karekterimizi ortaya koymamizi engelleyen bir unsurdur.


+++Bazı seylere geç kaldığını bilen insan kabullenici ve huzurlu olur.


+++Bir pot kirarsin olmadık bir yerde, bir bakmissin yalnizsin.


+++Bu dil denilen şey var ya ; bazen vezir bazense rezil eder insanı .


+++Hayat ; insanlara armağan edilmiş eşsiz ,muhteşem bir piyanodur. Besteler yapın yaşama dair, çalın şen şakrak ,oynayın.


+++Tek taraflı fedakarlıkla sevgiler filizlenip büyümez.


+++Gerçekleri zamanla kabul edebilen insan huzur bulur.


++Nefret duygusu sevgiye bekçilik yapar bazen

 

+++Aşırı ve yersiz kıskançlık
Mutluluğun önündeki en buyuk engeldir.

 

+++Onca iyiliği bir bahaneye bağlayarak unutmak , insanın en büyük ayibidir

 

+++Maddiyata bağlı sevgilerde; karşı tarafın ihtiyaçları veya verenin imkanları bittiğinde ayrılık kaçınılmazdır.

 

+++Maddiyatla sevgiler elde edilemez ve tutulamaz.

 

+++Sevginizin temeli sağlamsa ; hic bir sair sebep onu yıkamaz.

( Yaşam Heybemden 2- 4 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.