BU KAFA

 

Dün Abdülhamit devrinde;

- Bizim derdimiz Osmanlı ile değil, Abdülhamit ile diyen zihniyet bu günde;

- Bizim derdimiz Türk Halkı ile değil, Recep Tayyip Erdoğan ile diyen zihniyet aynı.

Dün Osmanlıyı parçalamak için böyle yollara başvurdular.

Bu günde Türkiye'yi parçalamak için böyle oyunlara başvuruyorlar.

Dün ki kafa ile bu gün ki kafa arasında değişen hiç bir şey yok.

Bu kafa hala aynı.

Amaç; Türklüğü ve İslamiyeti ortadan kaldırmak.

Sakın ola Bu Kafanın sözlerine kanmayın.

Amaç; Ne Abdülhamit ne de Recep Tayyip Erdoğan'dır.

Üstte de dediğimiz gibi;

Amaç; Türklük ve İslamiyettir.

Herkes aklını başına alsın ve geleceğini düşünsün.

Ey Türk Milleti!..

Bu kafayla ya yok olacaksın ya da karşılarında çelikten bir duvar örerek VAR olcaksın.

 

NEDEN ACABA?

 

Diriliş Ertuğrul dizisinin ülkedeki izleme alışkanlıklarını değiştirdiğini ifade eden AFP, abonelerine servis ettiği haberde dizinin reytinglerinin ülkede rekor kırdığını bildirdi. Ajans, abonelerine servis ettiği haberde, 'Pakistan gişe rekorları kıran Türk draması için çıldırdı' ifadesini kullandı.

YouTube kanalının abone sayısının ve izlenme rakamlarının verildiği haberde, 240 milyondan fazla görüntülenmeye sahip olunmasının büyük bir başarı olduğunun altı çizildi.

Haberde, 'Türk yapımı dizi, Pakistanlı gençler için rol modelleri olarak çerçevelenen Müslüman dünyasından tarihi figürlere odaklanması için övgü kazandı ve şovun Urduca dilinde sürümü sadece YouTube'da 240 milyondan fazla görüntüleme aldı' ifadelerine yer verildi. AFP, bugüne kadar elde edilen reytinglerin 5 katına ulaşan dizinin ülkede fenomen olduğuna dikkat çekti.

Bu konun iyi araştırılması ve örnek alınması gerekmez mi...

Bu başarı neden acaba?

 

27 MAYIS

KARA BİR GÜN

 

27 Mayısı yıllarca bize;

Yapanları kahraman!

Yapıldığı günü;

Bayram diye kutlattılar!

İnşallah bu milletin bedduası

Onları Cehenneme gönderir.

Zaten hepsi Cehennemlik...

 

KARANTİNA GÜNLERİ

 

Karantina Günleri yavaş yavaş kaldırılıyor.

Salgın tehlikesi gün geçtikçe geriliyor.

Haziran 2020 sonuna kadar İnşallah bu işte biter.

Herkes normal hayatına döner…

 

Kemal DOĞANAY

( Karantina Günlükleri-1 başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 31.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.