Şeker, kahve ve çikolata almadım. Çocuklar umutlanmayın bozuk para da vermek için ayırmadım.

Elimi öpmeye gelen de el öpecek kimsemde olmayacak

Kapmın üzerinde bizi rahatsız etmeyin yazıyor olacak, Koronadan dolayı… Yazacak!

Pencereden baktığımda, sokaklar bomboş olacak!

Cadde de bir iki araba, hızla geçip gidecek, seneye Ramazan Bayramına. Elbette ömrü olanlar o arabayı görecek…

En çok telefonlara iş düşecek, herhalde gevezeye döneceğiz.

Hasretten, uzaklıktan, evde geçen Ramazandan bahsedeceğiz, Kim bilir mendil yerine telefon camı ıslanacak. Aman dikkat bu şekilde hiç olmazsa telefonunuzdan olmayın. Islanmadan dolayı arıza verebilir. Sonuçta tek umudumuz, sığınağımız.

Ramazan Bayramını, çölde Mecnun bile böylesini yaşamadı…

Sen neymişsin Korona… Beddua etsem boşa gidecek, kükresem kimse duymayacak…Yaktın bizi!

Hani tek tesellimiz yaşıyoruz işte… Hayaller kurup teselli ediyoruz kendimizi… Seneye Bayramlaşırız herkesle inşallah…Herkesten özür dilerim, unuttuysam aramayı, niyetimi derin dondurucuya attıysam. Artık seneye eridiğinde hangi şekliyle ortaya çıkar, ruhu yaşar mı yaşamaz mı bilinmez. Umut işte.

Sanal dille, buna da kusura kalmayın, Ramazan Bayramınızı kutluyorum.

Saffet Kuramaz
( Sanal Dille Ramazan Bayramınızı Kutluyorum başlıklı yazı safdeha tarafından 24.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.