Hayat Böyledir- Farklılığın Farkı-

 Farklı Olmak

Birisine inanacaksanız eğer, bunun sonucunda belki yanacaksınız, ağlayacaksınız diye hiç şikâyet etmeyeceksiniz! Her şeyi göze alarak yola çıkacaksınız. Yola çıkarken yolda terk edileceksiniz, ihanete uğrayacaksınız! Sizi terk eden yarı yolda bırakan kişi, sizin ona inandığınızın parıltısını gözlerinizde görünce, utanacak belki geri dönecek, sizdeki farklılığın farkını GÖREREK anlayacak, bunun neticesinde SİZ bir insanı hem topluma, hem de kendinize kazandırmış olacaksınız. Hayat böyledir, bazen gülmedir, bazen gülmemektir lakin hep gülümsetmektir.

 *****

Aynalara bakarken belki kendinizi göremeyeceksiniz! Aşkla severken, sizi terk edenin geride sizde bıraktığı acıyı sancıyı göreceksiniz ve buna inanamayacaksınız çünkü siz, o sizi terk ederken onun gibi sevmeyi aşkı bıraktığınız için çöktünüz, bunun neticesinde acı ve ıstırap duyuyorsunuz. Oysa aşk her şeye rağmen, sevmek ve severken bu yolda düşerken yıkılırken yılmadan azimle ayağa kalkarak yürümek olduğunu bilemediğiniz için, düştüğünüz yerde kaldığınız için aynada ki bu yansımayı görüyorsunuz.

 *****

Hayatınıza girmesini istediğiniz bir sevdiğiniz dostunuz arkadaşınızda olabilir, hayatınıza girmiyorsa ve sizde bunun acı ve sancısını çekiyorsanız önce suçu kendinizde arayın. Hayatınıza girmesini istediğiniz kişi sizden, buyur gel demenizi bekliyordur, belki gönül kapınız kapanmış açılmıyordur içeriden (biliyorsunuz gönül kapısı içeriden açılır)belki gönül kapınızın etrafını dikenler kaplamıştır, girmeye çalışırken canını dikenler acıtıyor olabilir ve kaçmasına neden olabiliyordur. Bu nedenle ani kararlar vererek dünyanızı karartacağınıza derinden objektif-yani yansımaları tek taraflı değil iki taraflı düşünerek içten yolculukla tartışmayla- düşünerek araştırarak, bir sonuca varmak, her zaman kazancımıza sebep olacaktır. Yoksa diğer türlü karşımızdakinden mütemadiyen suçu ararsak yalnız kalır mutsuz oluruz. De haydi daha ne bekliyoruz?

 *****

Gönül dalınız da sararan son yaprak yere düşünce, üzülmeyin, o yaprağı yeşerterek soldurtan Rabbim yere düşürdü, yeniden dalınız da yeşil yapraklar açacaktır elbet, bundan şüpheniz olmasın, yeter ki gönül tarlanızda ki dikenleri ayrılık otlarını temizleyerek temiz tutun, gerisini Allah C.C.  bırakın.

 

Mehmet Aluç

 


( Hayat Böyledir- Farklılığın Farkı- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.