+++ Sevginin en harikasıyla geldim sana. Özlemler gözlerimdeki yaşlarda. Fırtınalar avuçlarımda, her mevsimin tutkuları bir bir dilenci yakarışlar dudaklarımda , kapındayım. Açsana!.


+++ Eziyetlidir sevda denilen şey. Gözü kesmeyen , dayanamayan yüreklerin işi değildir. Yangın yeridir. Bir öpüşmelik değil , ömürlüktür. Bedenin değil , ruhların cümbúşüdür.


+++ Ben ve hayallerim ! Geçinip gidiyoruz. Bazen gülerek bazen ağlayarak. Ne alemler kuruyoruz kimsesiz. Yikamadi hiç kimseler.
Biz muhteşem ikiliyiz.

 

+++ Seni bana yazmış işte yaradan, gerisini zaten okumam.

+++ Sana olan sevdamla davalıyken , tek oturumda müebbete mahkum oldum.

+++ İyi ki varsın. Gelisinle bitimsiz sevda konturu yükledin yorgun yüreğime.

+++ Gözlerine bakınca anladım ,yıllardır üşüdüğümü. Bak hadi ısıt beni .

 

+++ Beklemeyi seninle öğrendim . Ne güzel şeymis meğer !..


+++ Uçsuz bucaksız okyanuslar gibi gözlerin .

+++ Bazen öylesine durgun, bazense hırçın, gaddar mavi mavi dalgalarındayım.


+++ Öyle bir doruktasin ki ben bile uzanamam izin vermesen emsalsiz kadınım  Sen varsin diye seninle nefes alırim , omrum, vazgeçilmezim, sığınağımsın .Ve gömülmek isterim son nefesimde bağrına.


+++ Bırak hıçkıra hıçkıra aglamani, nemlense gözlerin ; dayanam üşür diye kirpiklerin

 

( Sevda Üzerine -1 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.