+++ " Keske ! " siz yaşam yoktur. Mesele; o keşkelerin sayısını azaltmak ve ders çıkarmaktır.


+++ Bütün mesele ; gülümseyen bir yüzde gizlenmiş olan huzunleri gorebilmektir.


+++ Mal,mülk,makam sahibi olmak başka ; insan olmak başka kabiliyetlerdir.


+++ Her yıpranma , ilerideki hayatınız için bir kazanımdır.


+++ Alenen ne yapacağını söylemek tehdit değil cesaret ve delikanliliktir.


+++Birine sahip çıkmak istiyorsanız, onu herkesin tanımasını sağlayın .

+++   Büyüdükçe, yaşadıkça masallari sevmez insanlar.


+++ Olup bitenlerden nefsine pay cikarmak önemlidir


+++ Her sebep bir sonuç doğurur.


+++ Eninde sonunda akıl bile gönlün istediğine uyar.


+++ Aklıniz yanısıra sezgilerinizi de kullanın.


+++ Kişisel gelişimin kaynağı tasavvuftur.


+++ Birilerine sığınarak girdiğiniz her oluşumda sahsiyetinizi yitirirsiniz.


+++ Kişiliği olmayan birey ne özgür nede itibarlı biri olamaz.


+++ Kaybedeceğini bile bile dobra konuşmak delikanlılık ve yürek ister.


+++ Dil konuşur konusmasina da, ah şu yüzü, gözü ile anlatmak var ya !

+++Akıl olmasi gereken yerden ; başka organlarda ikamet etmeye başlamışsa rezalet kaçınılmazdır.

( Yaşam Heybemden 2- 3 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.