Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar’ın talimatıyla, başında Exeter* mezunu Abdullah Yaldız’ın bulunduğu Milli Savunma Bakanlığı Teftiş Kurulu müfettişleri inceleme başlatır ve bir rapor hazırlarlar. Bu raporda soruşturma açılması ve soruşturma süresince Tümamiral Yaycı ve komisyon üyelerinin görevlerinden uzaklaştırılmaları istenir.Konu nedir?Torpidolarda kullanılan tellere ilişkin alınan ürünlerin ihale şartnamesine uygun olmaması sebebi le komisyon tarafından ürünlerin teslim alınmamasıdır..
Ağustos ayında YAŞ toplantısı var. Ve askeri kanunara göre hakkında soruşturma olan bir üst rütbeye terfi ettirilmez.
Tümamiral Yaycı’nın son bir yılda yazdığı üç kitap, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Yayınları'ndan çıkan ‘‘Sorular ve Cevaplarla Münhasır Ekonomik Bölge’’, ASAM Yayınları’nın bastığı ‘‘Libya Türkiye’nin Denizden Komşudur’’ ve Kırmızı Kedi’nin yayınladığı ‘‘Doğu Akdeniz’in Paylaşım Mücadelesi ve Türkiye’’ bir süredir tartışılan ‘‘Mavi Vatan’’ stratejisinin ana hatlarını ortaya koyuyordu.Sırf bu ürünler bile onun akademik kariyer ve mühendislik sistematiği acısından değerini ortaya koyar..
22 Ocak 2020 tarihli yazısında Nedim ŞENER ya istifa ya emeklilik diyerek ,zaten Yaycı 'nın hedefe konulduğunu açıkça ortaya koymuştur..2019 yaşında terfi ettirilmediğini ama Yaycı nın buna ragmen fetö ile mücadele için emekliliğini istemediğinı yazmıştır..
Fetöcü yapı, kişiye özel “Karşı İstihbarat Stratejisi” geliştirerek yapıya düşman olan personeli önce asılsız elektronik ihbarlar, sahte hesaplar, sosyal medya, paravan internet siteleri, gerçek kişilere dayanan yalan tanıklık (örgüt mensubu) gibi gayri nizami savaş metotlarını kullanarak ilgili askeri personeli hedef tahtası yapıp adeta yok ediyordu.(2006 harp Okulu Komutanı Reha Taşkesen ve bir çok disiplin notları ile okuldan atılan harbiye ögrencileri)Her üyesi bir istihbaratçi kiisvesi giymiştir. Notlarını bile kodlama ile alır.Görüşme ve dinleme ihtimallerini gözönüne alarak iletişim sağlar.
Terör örgütü yapılanmasının,kadro harekatında aday numaralarının son iki rakamının 9 ve katlarının ''hamili kart yakınımdır''anlamaına geldiği yine fetömetre isimli algoritma sonucunda ortaya çıkan verilerdir. Ardışık aramalarla 2005 den itibaren örgüt toplantılarına katılım sağlanması bu verilerdendir.. Bu verileri toplamak için milyonlarca telefon araması tek tek araştırılır..
Paşa, yine adli takip bürosu ve büro da görevlendirdiği kilit isimlerle ,80 Bin askeri personel sicil dosya kaydı tek tek incelenerek elde edilen bilgiler 70 temel ve 250 alt kriterli hesaplama tablolarını dikkatlice değerlendirilmiş. Yapılan incelemelerde, genç yaşta ve mesleki geçmişlerinin henüz başında olmalarından dolayı, fazla iz bulunamayan haklarında başkaca bilgi elde edilemeyen genç subay-astsubaylar için ise 33 temel ve 60 alt kriterli matris kullanılmıştır .
Oluşturulan FETÖMETRE sisteminin temel amacı, ölçülü olmak ve adaletli olacak şekilde bilimsel yöntemler (tersine mühendislik) kullanılarak somut verilere dayanıyor. Sistemin, askeri personelin mesleki safahatı ve özel hayatı dikkate alınarak değerlendirme ve hakkında karar vericilere en doğru bilgilendirmelere göre karar veriliyor.. Adliye emniyet ve askeri kurumlar içindeki bilgi havuzu tek tek değerlendirmeye tabi tutularak hedef tesbit edilip,askeri kurumla ilişkisi kesilmektedir. Kıstaslardan birisi de ;Kurum personeli hakkında adaletli kanıya varabilmesi maksadıyla merkezi olarak icra edilen idari tahkikatlar ile incelemelerde zaman-mekan bağlantısı aranmakta, verilen itirafçı ifadesinin gelen istihbarı bilginin doğruluk mahiyeti taşıyıp taşımadığı konuları da değerlendirilerek sonuca varılıyor. Bu çalışma o kadar etkili bir hale gelmiştir Yaklaşık 270 personel görevdeyekn ipin ucunun kendilerine çıkacağını anlayarak itirafçı olarak kendileri teslim olmuştur..
Paşa',Cumhurbaşkanı tarafından 22 Aralık 2019 tarihinde Gölcük te Piri reis gemisinin denize indirilmesi esnasında övgüye mazhar olmuştur..
Yapılanları anlayabilmek için , ESPİYONAJ-KONTRAESPİYONAJ tanımlamalarını da bilmek lazımdır .İstihbarat örgütünün faaliyetlerinin boşa çıkarışlması işlemi espiyonajdır. Bu anlamda ucu, ABD ye dayanan.FETÖ terör örgütünün'' yaptığı iş ve eylemlerinin ''paşa ve ekibi tarafından, boşa çıkarılması,üyelerinin yakalanması bir espiyonaj işlemidir. Paşa nın görevden alınması işlemi ise kriptolar tarafından bir KONTRAESPİYONA çalışmasıdır ..Türk Kurtuluş tarihi, kılık değiştirerek ''espiyonaj ve kontraespiyonaj'' faaliyetlerinde bulunan Doktor nazım lar İngiliz Kemal ler,fiili işgallere karşı,işgalci komutanlara karşı ,tetik düşürmüşler cephaneliklerini boşalttırıp ,Ankara ya akışını sağlayarak Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşuna öncülük yapmışlardır..
FETÖ bilinen tarihe kadar ,allah rızası için başarılı gariban cocuklarına'' iaşe ve eğitim faaliyetleri'' olarak biliniyordu.. Karşı casusluk örgütü olarak savcılık eliyle '' MİT başkanına'' ,ameliyatla ''Cumhurbaşkanı'na''yargı kararları ile birebir faaliyetlerini gördük Yani idari- adli- tıbbi vakalarla ihtilal yeltenmelerinden sonra'' askeri'' yeltenmesini de gördük..Tüm bu olaylardan sonra anlaşıldı ki böyle bir iaşe ve eğitim hizmeti olmaz..Eğitimin amacı'' saldırgan insanları'' ehlileştirmektir.. Yoksa onları saldırganlaştırmak ,kendi içinden çıktığı''toplum değerlerine ve kurumlarına ''düşman etmek değildir.
Su gibi bulunduğu kabın şeklini alan örgüt üyeleri ,uyku haline geçerek 15 Temmuz 2016 tarihinden itibaren anti fetöcü,Atatürkçü,Pkk Düşmanı, gibi yeni kimlikleri ile var olan pozisyonlarında'' volelik top gelirse çakarım moduna'' girmişlerdir.
1993 yılından beri kitlesel yapılanmanın ,akış akış gerçekleştiği Milli Savunma Bakanlığı,''Mülkiye ve Adliye Hedefleri ''ile İç İşleri bakanlığı ,Adalet bakanlığı ve nezdinde bulunan kurumlar ile MİT Başkanlığı nda halen aktif görevleri ile kontra espiyonaj faaliyetlerine devam etmektedir. Bu devamlıkladır ki mücadele eden isimler kadrodan tasviye edilirken ,pasifize görevlere getirilerek de tekrar yapılanmanın önü açılmak istenmektedir..SNİPERLAR halen iş başındadır..
Bayrak isimlereden olan paşa,hakkında sadece'' Mavi vatan'' projeksiyonu ile ilgili olarak ,diğer tüm dış istihbaratların hedefine konduğu, Özellikle Libya da aktif olarak hak iddiasında bulunan, Rusya,ABD ve terörist Hafteri destekleyen Suudi ve Birleşik Arap emirlikleri sebebi ile de Türkiye deki fetöcü baglantıları bu operasyonla oynar hale geçmişlerdir. Yunan medyasının haberlerini incelediğinizde koronun tüm üyeleri açıkça ortadadır..
                                                                                                                                                              TORUN HALİLİ

***Exeter üniversitesi,Kürt Enstitüsü İslam ve Arap Enstitüleri ile ingiliz İstihbarat üyelerinin akademik çalışma yerlerindendir. Burada Türkiye Fikir ve siyasi hayatında 1970 lerden beri yatırım yapıldıgı ,Kayseri li Dörtlerin çekilmiş fotografları sonrası toplum olarak haberimiz olmuştu..İç işleri Bakanlığı nın Kaymakam adaylarını gönderdiği bir çok kamu görevlisinin beyin yıkama yöntemleri ile klikleştirdiği yer diye değerlendirilebileceği gibi sadece eğitim için gidilen bir üniversitedir şeklinde de değerlendirme yapılabilir. 

( Sniper İşbaşında başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.