Yok canım bizim komşulardan birisi değil. Gıcık kaptığımız bir devletin devlet başkanı filanda değil. Akrabalarımızdan, arkadaşlarımızdan sevmediğimiz birisi de değil. Bilemediniz... Bundan sonra halay çekilmeyecek, çekilmez olacak, düğünlerde bayramlarda, mahvolduk hem de nasıl... Ekmeksiz susuz da yaşanmaz, halaysız da yaşanmaz bu memlekette...

Ey Korona bu yaptığın alçaklığı unutmayacağız asla... Sen bizim halayımızı da mı bozdun da kenetlenmiş ellerimizi birbirinden ayırdın, alacağın olsun senin korona zibidisi... Halay olmadı mı haliyle halaybaşılık da yok. Adam gelecek karşılıklı iki göbek atacak, sonra kös kös otur yerine...

Yani o her devirde meşhur halaybaşıları şöyle ağız tadı ile geriye geriye yaslanıp da arkadakileri de yamultamayacak mı? Halay çekilirken artistlik yapan davulcu ile zurnacı kardeşlerimizde mi olmayacak? Oy ki oyyyyyyyy oy! Lelelelelelelelelelelelelelelele!Ben başım alıp nerelere gidem? Halay olmazsa, halay başı olmazsa o düğünün ne tadı ne de tuzu olur...

Ya bu halaybaşıları uzun zaman halay kurulmazsa düğünlerde, bunalıma girmezler mi? Nasıl sıkıntılı bir durum, anlatamam... Halay başı deyip geçmeyin, çok sorumluluk isteyen bir iştir. Öyle her mendili eline alan, her halaya zırt diye dalan halay başı olamaz... Güçlü kuvvetli olacaksın, mendili sıkı tutacaksın, düşürmeyeceksin...

Düğünlerinde tadı tuzu kalmayacak bu gidişle, korona belası çekip gidene kadar. Ulan korona ben nasıl sana beddua etmeyeyim ki? Bir halayımız vardı, onu da elimizden almadan rahat edemedin, alacağın olsun senin...

Sen bir defolup gittin mi ben de bu halayın, acısını çıkarmazsam... Tanıyayım, tanımayayım gördüğüm her halaya bodoslama dalacağım vallahi... Yerim sonda da olsa, ortada da olsa, başta da olsa hiç fark etmez... Biz de bu halay çekme yasakları zamanında, açarız İnternetimizi orada ki halay çekenleri izleriz coşkuyla... Şimdilerde ne kadar çekilmez olsan da yine de korona kadar çekilmez değilsin. Bu günlerde ya sabır çekiyoruz ama halay çekeceğimiz güzel günlerde Allah'ın izni ile yakındır...

( Bundan Sonra Çekilmez Olacak başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.