Şiirim Epik Olmalıymış!

 Bu hafta kar yok ama çok dengesiz bir hava var!

Denyo’nun yani dengesizin birimi diyeyim durun, Google amcaya sorayım, benim dediğimi söyledi demek ki biliyoruz yani az buççuk… Neymiş efendim şiirlerimde epik havası olması gerekirken, replik havası esiyormuş, bu esen havada vatandaşı nezle ederek hasta ediyormuş! Dedim

-Alo kardeşim adınız nedir söyleyin ona göre hitap edeyim.

Demesin mi?

 -Sana ne?

Dedim ki

-Size denyo desem olur mu?

-Güzel bir şey mi?

Diye sordu, sinirimden elim ayağım takma dişlerim yerinden oynuyor tangur tungur zort diye pardon sondaki yanlışlıkla yazıldı. Dedim ki sakin sakin.

 

-Şiirim neden epik olmalıymış?

-Biliyorsun, epik şiir doğayı gezmeyi anlatan şiirdir bilirim.

Bende nah bilirsiniz yerine kibarca.

-Siz bilmeye devam edin, sizi dinliyorum.

-Yani doğayı anlatın kuşları anlatın, gezelim görelim bağlarında kızlara çiçeklerden taç örelim.

-Anladım, benim şiirim nasıl oluyor da replik oluyor ki haberim yok?

-İşte haberiniz yok sizin ne yazdığınızdan, okuyucu olarak hatırlatmak istedim.

-Bir örnek verin bakalım.

-Ne yani bir okuyucudan siz noterden onaylanmış belge gibi tasdik de mi istiyorsunuz? İsterseniz ilkokuldan aldığım tasdiklemem var.

Vay dedim denyo benimle dalga geçiyor.

-Öyle ise benim bu şiirim epik olmuş mu bir dinleyin karar verin.

 

Dedim kendime çıkayım dağlara ormanlara hey hey

Karantina vardı çıkamadım evde kaldım hey hey

Yola çıksan ceza yersin bir suç cezayı geçsen insan hakkına girer

Kuşlar gibi kanatlansam uçsam mı ki acaba hey hey de hey

Arkadan dürtü hanım dedi ne saçmalıyorsun sen böyle bey

 

Hanımın denyo’dan haberi yok tabi, dedim ki.

-Alıştırma yapıyorum.

-Atıştırma olmasın bol kepçeden.

-Tamam, hanım öyle olsun.

Denyo bu arada sessizliğe büründü.

-Alo

Dedim

-Bir daha okuyayım mı?

Dıt dıt dıt…

Sesi ile telefonun başında bir süre bekledim ses yok, açamadım ağzımı yumamadım gözümü çünkü kibarlığa sığmaz, eleştiriye açık olmamız, çıplak dolaşıyoruz anlamını ifşa etmez çağırmaz neyse insanlık bende kalsın dedim, kapattım telefonu. Pardon biraz hayal kurdum olayın gerçeklerle alakası yoktur, bu yazımda hiçbir canlı insana zarar verilmemiştir.

Mehmet Aluç

( Şiirim Epik Olmalıymış... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.