Saçmalığın Kapısından Zorla Değil İsteyerek Geçmek Bize Zenginlik Verecekmiş Saçmalığı!

 Bir Yokluk Zarfı Olarak: Hiçlik - Genç İstikbal Dergisi

Koşuyorum sona doğru ben mütemadiyen kaçmaya çalıştıkça! Bu sonu peşime takan Rabbim kaçmakla kurtulamayacağımızı söylemesine rağmen kaçmaya çalışıyorum, dün bugüne söylediği bu felaketin sözlerini fısıldarken zamanın kulağına dün duymaz iken bugün duyduk ve gördük! Gerçi dün duysaydık felaket tellallığı yapıyor diye dünü yerden yere vurur deli saçması derdik!

 

Görevler, sanki bize ait değilmiş karşımızdaki insanın göreviymiş sandık bekledik, bekledik beklemediğimiz kapımızı çaldı.

 

Gönül gözüyle değil nefsin gözüyle hatta çarpık adımlarıyla yürümenin çarpıklığının saçmalığı bugün sancı olarak karşımızda bize sırıtarak bakıyor ne yazık ki…

 

Saçmalığın kapısından zorla değil isteyerek geçmek bize zenginlik verecekmiş saçmalığıyla hissiyle yetmeyecek olanı, yeter, yeterli olanı yetmez sanmanın ve bilgisizliği ile zincirleme kazanın içinde yaralanarak birçok ölümlerle sonumuzu hazırladılar ama Alemlerin Rabbi ömre son vermediği sürece kimse son veremez bu da bir gerçek.

 

Biraz felsefi olacak lakin, yolda olmak yola çıkmak gerçeği, İslam da ve düşünce tarihinde de önemli ölçüde kullanılmış hayata geçirilmiş mazlum olana hep koşulmuş varılmış olmasının nurlu ışığı hala yolumuzu aydınlatırken, bizlerde bu nurlu ışığın aydınlığında yol almanın gururuyla yaşamanın huzuruylayız. İnsanlık için çalışma düşünce tarihimizde ki yola çıkmak yolda olmak ve varmak, varanlardan olmak gerçeği, batıda hiç olmasının nedeni bu musibete açıklayacak bir açılımla bakış açısı bakılması düşünüyoruz. Felsefenin anlamı bilgelik yolunda olmak olsa da batıda bu anlam açısından adım atılmadığını sadece bir söylemde bulunmak kazanç sağlamak için söylendiği bu günlerde batıda yaşlıların tedavi edilmeden ölüme terk etmelerinin edepsizliği şerefsizliği, medeniyet diyen batı batı diyen salakların salaklıklarını gün yüzüne çıkardı, bunu gün yüzüne çıkartan Rabbime şükürler ediyorum…  Biz iman edenler bütün varlıklarda gerçeğin ışığını aramak bizim için bir görev ve insanlığımızın gereği olarak bildiğimiz için, bu yolda olmak, insan olmanın zorunlu bir gereğidir, vesselam.

 

Mehmet Aluç

( Saçmalığın Kapısından Zorla Değil İsteyerek Geçmek... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.