KÖTÜYÜM Kİ

Değerli kalemdaşımız şair Hasan ÖZAYDIN’ın kıymetli kayınpederi vefat etmiştir.  

Kendisine ve aileye baş sağlığı, geride kalanlara sabır diliyorum…

Barbaros İrdelmen


Dört seneden beri  bu sitede şiir,yazı yazmaktayım.

Koca site de bir kişi baş sağlığı diledi .

Ne editöründen ne de şiir yazan arkadaşlardan bir baş sağlığı mesajı geldi.

Demek ki hiç sevenim sayanım yokmuş .

Üzüntüler paylaşınca azalır düşüncesinde olan biriyim.

Belkide sevilmiyorsun bırak mı yatıyor altında bilmiyorum.

Şiir yazanlar biraz ince düşünürler çok mu ince düşünüyorum.

Ama insan hiç tanımasa bile site de vefat yazısı çıkmış demek içimizden biri deyip baş sağlığı dilemek bu kadar mı zor..


( Kötüyüm Ki başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 17.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.