SIKINTI YOK….. en kötü ihtimalle öleceğim en iyi ihtimalle delirerek bu süreci tamamlarım…. Her ikisini de kabullendim… herkesin canı sıkılıyormuş bizim hiç sıkılmıyor büyük oğlum küçüğe ,küçük oğlum büyüye , babaları her ikisine , ben hepsine  dalıyorum  ful aksiyon sıkılmaya vakit kalmıyor bile…sonrasında biraz sakinleşiyoruz çünkü  kimsenin kaçıcak yeri yok  110 metre kare 3+1  3. Kat    dışarıda öcü var … bizi ham yapar diye korkumuza  sakin sakin tvde son duruma bakıyor şükredip oturuyoruz aşağıya …  normalinde canımızın çekmeyeceği her şeyi  yapıp yiyoruz..  bir ara herkes kendi dünyasına yani elindeki telefona kitleniyor sosyal mecrada  ekip biçiyoruz… laf sokacağımız kim varsa sokuyoruz  ardından   saçma sapan bütün videolara bakıyoruz..   tam o sırada kapı çalıyor şaşkın şakın herkes bir birine bakıyor  evdeki 4 nüfus evde bu gelen kim  diye düşünüyoruz tabi ki kimse yerinden kalkıp o kapıyı açmıyor benden başka  onlar elindeki telefonla mesailerini tamamlarken  ben  korkarak kim o diyorum…. Gelen  kargo şirketinden ağzında maske elinde  herkesin  ürünlerinden bulaşan coranalı mavi eldivenle  kalemi bana uzatıyor  .. bilmem ne bankanın bilmem ne bonuslu  kredi kartını tutuşturuyor elime… istemem kalsın diyemiyorum hayatla tek bağlantım olan  kargocu yu kırmamak adına atı veriyorum imzayı  benim tutuğum kalemi o mavi  eldivenli eliyle alıyor  iyi günler dileyerek  çıkıyor hayatımdan  evdekiler hariç günlerdir görmediğim o canlıda çıkıp gidiyor dış kapıdan… hüzünle kapatıyorum kapıyı … günlük beş öğün kapsamındaki  bir öğünü daha koyuyorum masaya  ve sonra çay kahve  servisleri  yanında abur ve cubur…. Normalinden 5 kat fazlası çalışıyorum bütün gün  ama eşim her arayana bana   nasıl yardımcı olduğunu anlatıyor telefonda bir saat  evi nasıl elektrik süpürgesiyle süpürdüğünden bahsediyor evin en ağır işini yapmışçası na böbürlene ,böbürlene ,  yüzüme bakıp onay bekliyor bir de benden, bende onaylarcasına ödüllendiriyorum gülümseyerek ,  oda mutlu olsun diye…. Ye iç faslı devam ederken yorgunluktan bulduğum fırsatlarda  karantina günlerimi anlamlı kılmak adına  bir kaç satır yazıyorum  ve resim çiziyorum  hiç değilse bir nebze ruhumu corana dan uzak tutmak istiyorum ama ne mümkün hayatımda eşimin bile adını bu kadar çok söylememiş duymamıştım  uzak kalamıyorum bir türlü  sağlık bakanlığının açıklamasını dinlediğimde bir süre o rakamların insan olduğunu benim evde oturup yemeğimi yiyip uykumu uyuduğum için vicdan azabı duyuyorum … onların çektiği acıların yanında canım sıkılıyor dışarıya çıkayım deyip evde kalmayıp insan hayatını hiçe sayan herkese hayıflanıyor bazen de  söyleniyorum… şimdi sövdüm desem ayıp kaçar biliyorum söyleniyorum sanırım yeterli…   
Bazen  dua ediyorum ardından  tüm ölen ve kalanlar için kuran okuyorum … kısacası  hiç birimizin böyle bir durum için tecrübesi yok arada  delirmemek için gırgıra alıyor arada korkuya kapılıp ağlıyor arada temizlikle kafayı bozuyoruz bedenimizi koruyalım derken akıl ve ruh sağlığımızı kaybettiğimizde oluyor öyle böyle bu süreç bitecek  kaybettiklerimizin  farkına varacağız kazancımız ne olur bilmem  ama ALLAH HERKESİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN …. BOZULAN DENGEMİZ OLSUN DÜZELİR CANIMIZ SAĞ OLSUN  VE MÜMKÜNSE EVDE KALALIM Kİ YARIN ÖBÜR GÜN İNSANLIĞIN YÜZÜNE BAKACAK YÜZÜMÜZ OLSUN…..
 KORNA GÜNLERİ 1…..
 
SİLGİSİZCE KORANA
Yoga Skeleton GIF by Percolate Galactic - Find & Share on GIPHY

( Sıkıntı Yok Corona başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 11.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.