Bir mektuba nasıl başlanır bilmiyorum.Ne yazmam gerek onu da bilmiyorum.Sadece seninle konuşmak istiyorum ve şu an için yapabileceğim tek şey bu.Yazdıklarımı okuyorsun diye ümit ediyorum.Kendimi o kadar inandırmışım ki yazdıklarımı okuduğuna,rüyalarımda beraber şiirlerimin eleştirilerini yapıyoruz.Hatta sana yazıldığının bile farkında değilsin ki kim üzdü bu kadar seni diye teselli bile ediyorsun beni.O kadar alışmışım ki benimle konuşmamana , ağzından ilk kelime  çıktıktan sonra bir sendeliyorum,uyanıyorum.Ancak ikinci düşümde konuşabiliyorum seninle.Bir gün rüyalarımdan da gideceksin diye çok korkuyorum.Hatta bazen uyuyup uyumama konusunda bile şüpheye düşüyorum.Yatağa yattığımda uyumak istemiyorum çünkü bilinçaltımın seni kusup benden ayırmasından korkuyorum.Sahi korkudan başka bir şey katacak mısın bir gün bana ?

Bir kere sözünü dinleyip gitmiştim ya hani.Seni unutmayı denemiştim.Sonra sadakatsiz ben olmuştum ya hani.Bundan sonra dinlemeyeceğim seni.Bencil olacağım.Senin düşüncelerine önem vermeyeceğim ki en azından yanılsam bile suçu kendimde arayayım.Çünkü senin sözlerin yanlış çıkınca nerede hata yaptığımı göremeyecek kadar kör oluyorum.Yanlış düşünme ihtimalin aklıma gelse de kabullenemiyorum.Yediremiyorum kendime.Kim bilir belki seni derinden tanımadan bu kadar çok sevdiğim içindir.Belki de bu kadar çok sevmemin nedeni çok tanımayışımdır,ne dersin ? Sakın sözlerimi yanlış anlama sevdiceğim , lafım sana değil insanoğluna.Eğer bir ailen olmasa senin bir melek olduğuna inanabilirdim ama ablanla tanışmamdan sonra bu ihtimali kaybettin 😊  Daha fazla hakkımı tüketmeden bu günlük sana veda ediyorum.Olur da bir ihtiyacın olursa unutma “Sana bir telefon kadar yakın bedenine ise 3 saatlik uzaklıktayım.”

( Süveydaya Mektuplar başlıklı yazı süveydaikalp tarafından 4.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.