Her yerde var bir üst akıl. Bizim üst komşumuz Kamuran Bey biraz akıllıdır. Eee o akıllı olmasında ben mi akıllı olayım? Adam Merkez Bankasında üst düzey bir yönetici idi emekli olmadan önce, her halde benden üstün bir aklı vardır değil mi?

Amerika'da da var bir üst akıl, Almanya'da da vardır herhalde... Ama bu akıllar ne kadar üstte bir de ona bakmak lazım. Üst akıl varsa o zaman bir de bu üst akılın altında olan alt akıllar var demektir değil mi? Hayır mantığım böyle diyor yani...

Dünyanın efendileri imiş onlar, yani üst akıllar... İyi de bu akıl onları kurtaracak mı, bir de ona bakmalı, kurtarmayacaksa, sadece dünya hayatında bir avantaj sağlayacaksa bu üst akıl o kişiye, ahirete de bir faydası yoksa, çarpayım ben o zaman o üst akıla sahip olan kişiye... Hem de ne demişler akıl yaşta değil baştadır...

Çok genç yaşta da üst akıllar var mıdır? Vardı belki ne bileyim? Çok genç yaşta ki üst akıllılar da kimselere hava atmasınlar, ben de üst aklım diye... Hayır bir de bu üst akıl denilen insanlar kaç kişi bunu bilmemiz lazım. Nerelerdeler bu üst akıla sahip insanlar. Kimseler bilmesin diye de bir yerlerde saklanıyorlar mı acaba?

Yok, yok en iyisi ben bir tişört alıp üstüne de akıl yazayım. Benim tişörtün üstünde olsun akıl yazısı, belki o da üst akıl olur. Başıma da bir huni muni alsam mı? O zaman da dalga mı geçer bebe belikler? Geçsinler, şimdilerde pek de akıllı kalmadı zaten aramızda...

Çık dobra dobra söyle arkadaşım ben üst aklım diye. Gizli kapaklı mı bu işler? Yoksa senin üst akıl olduğunu anlarsa millet, bu aklını da senden çalarlar mı, diye düşünüyorsun? Bir yeri gelir biz alt akıllarda bu duruma isyan ederiz bu durumda... Çık açıkla kardeşim ben üst aklım de, hayır demiyorsan da o zaman bir dolu sunturlu küfrü yiyeceksin sana söyleyeyim... Üst akıl isen hem de çok akıllı geçiniyorsan biz de senin buna karşılık büstünü bile yaparız yaaaaani!

( Üst Akıl Kimdir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.