YAŞLISI GENCİ BİR ÇATLAMA EVDE KAL...... YOKSA
O EVE HASRET KALACAKSIN.....bütün bu önlemler onlar ve bizim için benim babam 82 yaşında alt katım da oturuyor telefonla soruyorum ihtiyaçlarını ,kapadın bırakıyorum yemeğini onu başka odaya alıp eldiven maskeyle giriyorum eve 5 metre ötede babam ve ben onun iyiliği için 15 gündür saklambaç oynuyorum... oda bizi dinliyor çıkmıyor dışarı... eve de tek başına olsa da isyan etmiyor.... bunlarda geçecek ve biz aynı sofraya oturacağız inşallah bunların hepsi bu günlerde onun için ve bizim için bu günler geçtiğinde onu 2 metre karede ziyaret etmek istemediğimden.....kimse kıvırmasın otursun evinde otursun ki bizde onlarla iyi günler görelim..

YAŞLISI GENCİ EVDE KAL........................... bundan anlamayan varsa
stay at home,
bleib zu Hause

μένουν στο σπίτι
البقاء في المنزل



SİLGİSİZCE


not: bu yazımı bir yorum olarak yazmıştım... burada da paylaşmak istedim

( Bi Kıpraşma Ev De Kal başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 3.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.