ÇARESİZ DEĞİLİZ!


Bir düşünün akledin, bizler bu soğuk havalarda aç susuz evde değilde dışarıda kalmamız gerekseydi savaşta, depremde, yangında, selde veya başka bir afette olduğu gibi, ne yapacaktık isyan etmek çare mi olacaktı bize.

Evimizdeyiz aç açıkta değiliz, suyumuz, ekmeğimiz, elektiriğimiz, gazımız, yiyeceğimiz, yatacak yerimiz var.

Çaresiz değiliz...

Hep şikayet hep şikayet etmek kaybettirir bizlere, olumlu bak, germe gerilme, teşekkür et devletine canları pahasına çalışıyor kararlar alıyorlar,
Uykusuz kalıyorlar, niye... Kendilerini düşünseler çekilirlerdi emin bir köşeye, atılmazlardı riske.

İnanın kazardırır iyi düşünce... Birazda şükret, aç elini yürekten dua et, bildiğin dilde Allah kabul eder duamızı şerler bile döner lehimize, rabbin gücü yeter her şeye yeter ki sen hayırlı şeyleri rabbinden iste.

Hiç birşey yapamıyorsak barı şükredelim her halimize, dolduralım kalbimizi sevgiyle, süsleyelim her yerini merhametle, arada kalbimizi tartalım vicdan terazisinde.

Bedenimiz bir gün öldüğünde, ve yeniden dirildiğimizde, kalbimiz ve ruhumuzla gideceğiz mahşere, bilerek veya bilmeyerek işlediğimiz sevaplar ve günahlar eşliğinde hesap vermeye rabbe.

RABBİM BİZİ AF EYLEYE...

DERT KÜÇÜK ALLAH BÜYÜK!
MEVLAM YOK OLUN DER
YOK OLURUZ
MEVLAM YOK OL DER
YOK OLURSUN EY VİRÜS!


31 MART 2020
Mlk Tryk


( Çaresiz Değiliz! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 31.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.