Virüs Nedeniyle Sırtımız Birbirimize Dönük

Dante gibi filozofça yaşayamamış olsak da | Ali Asafoğulları ...

  Bugünlerde, içimizde aramızda gezen virüs nedeniyle sırtımız birbirimize dönük,sanki dünde sırtımız birbirimize dönük değildi de birbirimize sanki gülümseyerek sarılıyorduk!Bugünlerde aramızda fersat fersat adımlarla aramızı açarak yürüyoruz,sanki dünde safı sık tutalım araya şer kin nefret şeytan girmesin diye sanki safımız çok sıkıydı da! Dün sanki Rahmet yağsın diye dua ediyordukta beraberce sanki, bunun üzerine gazap indi hak Mevla'dan! Dün ne isek bugünda aynıyız, dün gizli yapardık bugün Rabbim dediki sanki biz kullarına gizlemenize gerek yok artık,sırtınız zaten dönük görün,adım adım kendinizden yarattığım insandan kaçıyordunuz gizli şimdi görerek olarak kaçın,dün benden Rahmet yerine, gazapla insanın üzerine yürüken bugünde gazabımın etrafınızı sarmasıyla,korku endişe içerisinde yaşayın.


  Dün bahar aylarında kış ayı gibi soğuk iken yüzümüz gönlümüz, şimdi ayazda kalmış gibi üşürken düne bakmamız gerekirken hala bakmadan, aynı his ve duyguların zelil eden duygusuyla yola devam ediyoruz.Artık her şey eskisi gibi olmayacak Rabbim sayesinde izniyle,masumların ahını alanlar hak ettiği karşılığı görecek çünkü bu duamızdı Rabbimizden istediğimiz. Anladığım bunlar hala anlamayanlar varsa virüs anlatıyor,isterseler analmasınlar! Bir nefes almadan ölen masumların feryadı ulaştı Alemlerin Rabbi yüce Allah (C.C.)' ya,bundan kaçış yok yıkılacak zulümle kurulan saltanatlar,düzenler kazançlar fabrikalar  gözyaşıyla kanla dolu kasalar,kasalara sığdırdıkları zulümle feryatla kanla boğulacak o zulmedenler...

  Rabbim biz o gazabı dileyenler değiliz sen en iyisini bilirsin,senin Rahmetinden umudundan umut kesmedik mutlak güç ve kudret sahibi sensin...Selamlarımla.
Mehmet Aluç
( Virüs Nedeniyle Sırtımız Birbirimize Dönük başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.