ölmeyin YANİ ÖLMEYİN....
sanırım asıl sorun şu biz milletçe zorunlu tutulduğumuz şeyleri yapmayı sevmiyoruz bize dışarı çıkmayın orada öcü var diyorlar ya biz illa ki çıkıp o öcüyü göreceğiz... böyle bir inat var kanımızda.. dışarı çıkın evde durmayın deseler de tam tersine inat edeceğiz....şu anda dışarıda insanı ham eden bir öcü var.... ve tek bizi değil tüm sevdiklerimizi ham etmeyi bekliyor... şimdi dışarıda bunca öcü varken ömür boyu çalışıp çabalayarak yaptığımız her şey içeride aslında en sevdiğimiz şeyler içeride uyuduğumuz yatak , evlendiğimiz eş , canımızdan öte çocuklar, yediğimiz yemekler, içtiğimiz su başından ayrılamadığımız tv, elimizden düşmeyen telefon, kitaplar, ve bir çok şey bunca güzel ve sevdiğimiz şey evdeyken ve biz yıllardır bunlara vakit ayıramayıp koşuşturmuş ken işte size kocaman fırsat yapmadıklarınızı yapın... can sıkıntısı ne ya benim ömrümce sıkılmadı o canım çünkü hep yapacak aklımda bir şeyler vardı... yaşadığınıza dua edin... sıkılan can iyidir çabuk çıkmaz espirsini yapmak istemiyorum:) beni zorlamayın….OTURUN EVİNİZ de demiyor kimse size … ayağa kalkın odalarda gezinin balkona çıkın yatın müzik dinleyin el becerinizi geliştirin kitap okuyun… ölmeyin yaniiiii ÖLMEYİN.................
SİLGİSİZ

( Ölmeyin Yani Ölmeyin.... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 24.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.