ÖMÜR BİTTİYSE; ÖLMEMEYE VAR MI ÇARE?



Korona diye bir virus var (grip, astım, koah, bronşit, zatürre) karışımı, insan eliyle yapılmış bir biyolojik silah da olabilir, Allah tarafından kötülüklerin çoğaldığı dünyamıza bizleri ıslah etmek için gönderilen bir musibette olabilir, bunu yalnız Allah bilir, bizimde kapımızda dünyayı dize getiren korona virüs veya Kovid 19 denen virüs, rabbim bir virüsle imtihan ediyor belki de bütün kullarını, inanan inanmayan ayrımı yapmadan. 

Devletimiz canla başla gece gündüz çalışıyor tüm birimleriyle Allah razı olsun çalışanlardan, bize düşense söylenen kurallara uymak. 

Aman zaten öleceğim diyerek kural ihlali yapmak kul hakkına girmektir, dışarı çıkmayın deniyorsa bu bizim içindir, bir kişi bir çok kişiyi enfekte edebiliyor, ve onlarda kurallara uymazsa önü nasıl alınacak, sağlık sektöründe çalışanlarda bizim gibi insan onlarda hasta olursa diye düşündünüz mü hiç. 

Sosyal medyada ne çirkin paylaşımlar ne kötü yorumlar var, dünya ölümlü, hepimiz ölümlüyüz, nerede sevgi merhamet vicdan, kendinden başkasına yaşama hakkı tanımıyor bazıları. 

Bir sanatçı "işimiz duaya kaldıysa"diyor, rabbim diyor ki, iste kulum vereyim dua etmek de her kula nasip olmuyor zaten, sana diyorlar önce önlemini al dışarı çıkma hastalığın yayılmasına vesile olma,  inaçlıysan dua et, Allah geri çevirmez inanan kulunu, inançlı değilsen oda senin bileceğin bir şey, ama inancını yaşayanla dalga geçme nefret saçma. 

Biri çıkıyor bir tv sunucusu diyor ki uzaktan eğitim veren baş örtülü öğretmen, olmaz o ders vermesin ilk okul çocuklarına, çocuklar onu rol model alır nasıl bir zihniyet bu, burası bir islam ülkesi başörtülü değilmiydi ebemiz nenemiz annelerimiz eşarbına mı dolandı aklımız kullanamadık mı. 

Başı açıkların saçına dolanmıyor da kapalı öğretmenin eşarbına mı dolanıyor aklı çocukların. 
Ölümcül bir virüsle uğraşıyor insanlık bazıları da dinimizle uğraşıyor hala dinin gereği olan eşarpla, o eşarbı bazısı başına değil boynuna doluyor boynunun sarkık gıdısını kapatsın diye, o öğretmen başına bağlıyor Allah öyle emretti diye. 

Bizleri daha çok felaket bulur bu zihniyet değişmedikçe ülkemizde.

Neden korkuyoruz ölmekten. 
(Korkuyoruz hesap vermekten.) 

Ömrü biten ölmüyor mu zaten. 
(Sebebtir ömrü bitene her şey.) 

Sadece bombayla savaşlarda mı ölüyor insan. 
(En yücesidir ölümün düşmanla savaşırken dinini, vatanını, bayrağını korurken ölmek, şehitlik mertebesine ermek.) 
Yolda ayağımız taşa takılır düşeriz yine ölürüz ölümün vakti gelince. 

Dilimiz aciz mi, hastalığın da, ölümün de hayırlısını dilemekten. Vade dolunca, ömür bitince, nimet bizden kesilince, hiç bir hastalığı yokken de evinde, odasında yatağında yok mu ölen?...

Rabbim yaşamında, ölümünde hayırlısını nasip etsin Allaha inanan tüm kullarına. 

Allah'ım ülkemden ülkemi can bilip sevenlerden bu hastalığı def et, tövbemiz var duamız var Allahın bize en büyük lütfü, çok şükür ELHAMDÜLİLLAH! 

TÜM SEVDİKLERİM SANA EMANET RABBİM CANLI CANSIZ TÜM ŞERLERDEN KORU ONLARI AMİN AMİN AMİN 

#SEVDİKLERİN_İÇİN_EVDE_KAL! 



23 MART 2020 
Melek Tiryaki
( Ömür Bittiyse; Ölmemeye Var Mı Çare? başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 23.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.