AĞLANACAK HALİMİZ  OLSA DA..... 

Büyük büyük kocaman şeylerin peşinde koşan insan oğlunu
Mikroskopta  zor görünen ufacık bir şeyin  yerden yere vurması 
Karıncanın file kafa tutmasına  benziyor…..  ama bu karınca kafa tutmakla kalmıyor filin kuyruğundan tutmuş  kaldırıp kaldırıp yere çakıyor..hayattımızı kolaylaştıran  bunca şey varken sanki bunca şey ölümümüzü de kolaylaştırmış…. Hani bizi uzaya çıkaran teknoloji var ya  uzaya çıkarmış bir tur attırmış  kandırıp  bizi yine ait olduğumuz yere toprağa bırakmış…. Komik ama gerçek bir şey var ki…. Yapılan onca icatta rağmen  sanki her şey kocaman  bir balon muş pufff diye sönü vermiş… şimdi diyorum ki  hani uçak  icat olmasaydı  tekerlek yada ulaşım araçlarının hiç biri bulunmasaydı  kimse bir yere gidemez otururdu kıçının üstüne belki o zaman  Hastalık da  yayılmaz dı …. Herkes kendi şehrinde kendi ülkesinde kendi köyünde  elinde bir çivi bir taşın üstüne çekiçle tık tık edip dururdu… evin genç yiğit  erkeği ava giderdi… hiç bir fabrika olmadığı için mis gibi havada çocuklar koşup oynardı…kadınlar derede  kül ile çamaşır yıkardı bu kadar deterjan kansorejen  madde olmadığı için kanserden ölende olmazdı   zaten ne yıkayacaklar ki   iki incir yaprağı  iki deri parçası don..… evin yaşlıları bir köşede oturur  tatlı tatlı masalar anlatırlardı…. Herkes ya mağarada  yada çadırlarda yaşadığı için  deprem korkusu da olmazdı….   İnternet ,tv,telefon  üçlüsü olmadığı için  kimselerin ne halt yediğini bir diğeri görmezdi…  genç kızlar dudak büzüp  selfi  çekmez gençliğin en büyük sorunu beğenilmek olmaz… hiçbir şeyi  bilmezsek hiç bir şey de istemezdik…. Böyle düşününce taş devrinin  hiçte kötü olmadığını hayatın  daha güzel olduğunu düşünmüyor  değilim… hayatımızı kolaylaştıran her şey  hayatımızdan çok şeyde çalmış…  sanki çala çala bir şey kalmamışta en başa dönmek zorunda kalacakmışız gibi hissediyorum…. Şu anda o kocaman teknoloji ufacık bir virüs  karşısında aciz…  kaçarak saklanarak  kendimizi korumaya çalışıyoruz…. Umudumuzu yitirmeden   ayakta durmaya ve  insanı insan yapan şeyin ne olduğunu   gerçekte   insan  olmanın her şeyden üstün olduğunu  ve her ne olursa olsun bir birimize nasılda muhtaç olduğumuzu tekrar en başından öğreniyoruz….  Ve yine biliyoruz ve en büyük sığınağımız olan ALLAH a sığınıyoruz…. Elimizde  en büyük güç duamız  ….

ALLAH hepimizin yar ve yardımcısı olsun…..ve bir an önce insanlığı  bu illetten kurtarsın… bu günleri atlatalım ama bu yaşananları da öyle çabuk unutmayalım…..
   silgisizce.. 🌹 
( Ağlanacak Halimize başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 22.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.