Kavga büyük ve kavga sancılı… Ve bu kavga dünyanın her yanına yayılmış durumda...


“’Akdeniz’deki Kavga’ adıyla yola çıkmıştım, ama ‘Dünya’daki Kavga’ya doğru evrilmeye başladım. Tüm dünyanın gündeminde birinci sıraya yerleşen ve tüm insanların hayatlarını doğrudan etkileyen bu yaşanan olayları teğet geçme şansım olmadı. Olamazdı. Hiçbir şey olmamış gibi yapamazdım. Gerekenleri yaparken, bir araya geldiğim her insan birçok şey soruyordu.”


“Neler oluyor? Neden oluyor? Nereye, nereye kadar gider? Gibi benim de anlamakta zorlandığım, anlamak için çabaladığım oluyordu. Bildiklerimi sizlerle de paylaşmayı bir mecburiyet ve zaruret olarak görüyorum.”  


“Biraz vaktim oldu. Şu Amerikan basınında biraz gezineyim, dedim.

 Buzzfeednews, mises.org, peakprosperity, gibi birkaç sitenin içinde gezinmekten yoruldum. Okuduğum birçok makaleden kayda değer olarak derlediklerimi sana da sunuyorum.”  


 Larry Romanoff; (Küreselleşme Araştırma Merkezi’nin (CGR) Araştırma görevlisi, emekli yönetim danışmanı ve profesör)


“Korana virüsü Çin’den kaynaklanmadı. Çin’e ABD tarafından gönderildi. Salgın Çin’de başladığı ve dünyaya oradan yayıldığı için Çin’e olan düşmanlığı artırdığı gibi, Çin’in ekonomisine çok büyük darbe vurdu. Amerikan siyasi yaşamındaki derin yapı, bu krizi Çin’le savaşı kışkırtmak için kullandı. Kitle operasyonlarında söz sahibi olan ABD, Çin’i cezalandırmaktadır. Virüs; Fort Detrick’deki ABD askeri biyo-savaş laboratuvarında üretildi. Korana virüsü 2019 yılında ABD’li insanlar üzerinde test edildi ve 20.000 insan öldü. Bu bir Amerikan hastalığıdır.”


“Ekim 2019’da Dünya Askeri Oyunları sırasında Çin’e gönderildi. Hastaneye kaldırılanlar arasında ABD’li askerler de vardı. CIA yoğun saptırma propagandası için medyayı çok iyi kullandı. Çin, İran ve İtalya jeopolitik hedef olarak seçildi. Diğer ülkeler talihsizce hasar görmüştür.”


Dr. Leonard Horowitz “Biyolojik terörizmi kanıtlamak zor. Silah sevkiyatını takip edebilirsiniz ama bir virüsün kökenlerini izlemek neredeyse imkânsızdır. Uzun yıllar boyunca aşılar, soykırım amaçlı kullanıldı. HIV, AIDS, ve EBOLA, ABD tarafından birer biyolojik silah olarak üretildi.”


Rus Epidemiyoloji Servis Başkan Nikolai Filatev;  “Bu enfeksiyonların insan yapımı kökenini dışlayamayız. Korana, Sars ve Mers ile aynı enfeksiyon ailesindendir.  Çin’deki salgının maksimum zarara neden olmak için özel seçilmiş olarak görünüyor… Çin’deki tüm yollar Wuhan’a çıkar. Tarihsel ve coğrafi olarak en büyük ulaşım merkezi ve dünyanın en büyük uluslararası havalimanlarındandır. ABD, yaklaşık 1000 askeri üssünü, saldırı silahlarını ve dağıtım sistemlerini potansiyel düşmanlarına yakın olmak ve 30 dakika içinde saldırıya geçmek için kullanır. Bu strateji biyolojik savaş için de geçerlidir. Bu biyo-tesislerin çoğu çok gizlidir. İnşa edildikleri ülkelerin yerel yönetimlerinin bilgisi ve kontrolü dışındadır. Ebola virüsünü Afrika’da, Kuş gribini Roterdam Erasmus Tıp merkezinde ürettiler.”


Virolog Dr. Alan Cantwell; (AIDS-Gizem ve Çözüm, AIDS ve Ölüm Doktorları, Gizli AIDS Soykırım Planı, kitaplarının yazarı)  “Dünya nüfusunun çılgınca arttığını düşünen çılgın bir multi milyarder, küresel nüfusu makul seviyeye indirmek için laboratuvarında özel bir virüs geliştirip bunu yaymaya çalışıyor. Korona virüsü teröre hizmet den bilim insanlarının, on yıldan uzun bir süredir üzerinde çalıştıkları biyo-silah potansiyeli olarak üretildi.”


Anlaşılan o ki, virüsün ABD’de üretildiği, artık tartışmaya açık bir konu olmaktan çıkmış gibi… Larry Romanoff’un görüştüğü ABD hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi (CDC) başkaı Robert Rdfield’de ABD 20.000 insanın korona virüs sebebiyle öldüğünü teyit etti diyor. Çin’i hedef olarak alan ABD derin yapısı; savaşsız yenidünya düzenine geçmek isterken, Çin ekonomik olarak çöktükçe, ABD ve Avrupa’da bundan payını aldı.


Ocak ayının ilk haftasında Capital Partners’a konuşmacı olan Jacob Rothscild, toplantıyı Mart ayına ertelemiş, birkaç gün sonra Capital yöneticisini evinde ağırlamıştı. ‘Yeni dönemde ailesinin daha da güçleneceğini', söylerken, korona virüsünü biliyordu. Ama bu afetten, ne ABD, ne de virüsü piyasaya sürenlerde kurtulamayacak..


Dünyayı kasıp kavuran virüs fırtınasının nerede ve ne zaman duracağını şimdilik bilen yok. Geride ne kadar enkaz, ne kadar yıkım ve ne kadar ölüm bırakacağının hesabını yapabilen de görünmüyor.


Koca bir dünya bir mikrop yüzünden, mikroba kesiyor. Korku en büyük hammadde… Korku üzerinden yürüyorlar. Nereye gidiyoruz? Sorusuna bu gün verilebilecek makul ve mantıklı bir cevap çok değerli olmalı değil mi?

 

 ...

Ant. - 200320


Devamı var

...


( Akdenizdeki Kavga - 49 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 21.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.