GERÇEK SEVGİLER BİTMEZ! 



Dün hastaneye fizik tedavim için giderken hastaneden dönen yaşlı bir çift gördüm.
Ne var bunda diyebilirsiniz..evet vardı bişey, farklıydı o iki insan, yaş kemale erse de liseli aşıklar gibi eleleydiler.

Kumrular gibiydiler; sarmaş dolaş riyasız gerçek sevgiyi yaşadıkları her hallerinden belliydi.

Bunca yıla rağmen ilk gün gibi sevgi vardı tutuşan ellerinde yüreklerinden hareketlerine ve yüzlerine yansıyordu. 
Gıpta ile baktım ve mutlu oldum onları öyle sevecen görmekten hala sevgilerini yitirmemiş olmalarına dualarla nazar bozdum.

Örnek alınası bir manzaraydı çok nadir görülebilen
İki güzel yürek buluşmuştu, anladım ki denktiler birbirlerine. 

Allahım bütün ikili ilişkiler arkadaşlık veya evlilik
sevgi dolu sevecen yıllar, yıllar geçse de sevgisi eksilmeyen bu yaşlı çift gibi olsa olmaz mıydı?.


Özendim, imrendim, sevgi dolu hallerine hayran kaldım kendilerine. Allah sağlık sıhhat versin her ikisine de nice nice yıllar yaşasınlar sevgiyle.

Öğrendim ki, sevgiler denk olunca seven sevileni, sevilen seveni, gerçekten seviyor.

Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde
bedeni yaşlanmış olsa da sevgisi hiç bitmiyor...




12 MART 2020 
Mlk Tryk 
( Gerçek Sevgiler Bitmez! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 13.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.