Corana ile mücadele timi sarımsak ve soğan taifesi toplum içinde yerlerini aldı.

Sarımsak yiyenin cami cemmaatine bile katılması hadislerle uyarılmışken ''BAY SARIMSAK'' en kral dönemını yaşıyor..
Tokalaşmadan,insansız saha larda uzakdan göz selamı ile hapşırıksız ve öksürmesiz, bir yaşama merhaba..

Toplu taşıma kullanma mecburiyetini,tek yön mezarlık hattı harici kullanmaya özen gösterelim.Yaşam stilimiz ve kişisel korunma ve temizlik özeni bu mecburi istikameti coronaya bağlı olarak ortadan kaldıracaktır..
Yaşlı aile büyüklerimizi hastane dahil topluluk içerisine çıkararak bağışıklık sistemindeki zaafiyetlerini corona nın muzaffer edasına çevirmeyelim..
''Çin li ibnatorların'',çağın vebası ile orta Asya dan itibaren insansız saha yaratma cabasına yaşlı ve zayıfları enterne edme faaliyetlerine yem olmayalım Tanrı Türk'ü KORUR KOLAYCILIĞI ile Çin in biyolojik askerlerine teslim olmayalım..
Limon un suyunu iç, kabuğu ile elini sil 5 dakıka sonra da elini sabunla YIKA..Kendi ülkemizde biz zor yaşarken CORONA ya yer açmayacağız..Bizim sizin mikrobunuza bile verecek bir milim yerimiz yok ...Zamanında Veba dan tüm avrupa kırılırken biz o zaman bile beslediğimiz Tekirlerle içimizde her daim yasattığımız hayvan sevgisi ile ölüme kafa tuttuk..
50 milyar dolarlık anticorona calışmaları ile ilgili bütçe tüm soğan ve sarımsak üreticileri ile türev ürün geliştiricilerinin iştahını karttı.. Tüm sivil toplum örgütleri Corana ile mücadele için kendi iç bünyelerinde ayrı bir masa oluşturmaları bu pastadan pay ama sonuçunu da cıkaracaktır..
Eğitim,toplu taşıma,cezaevi,hastane,askeriye gibi mecburi toplanma sahalarında soğan ve sarımsak dövme işlemlerinin HAVANDA olması dövülmüş olanların hava perdesi sağlayarak mikroba yaşam alanı bırakmayacağı düşünülmektedir. Akşamdan sabaha gül sulu sokak yıkamaları bu mikrobun önünü kesecektir..
Herhangi bir çaputla ya da eskiden çeyizlerde bulunan bez mendiller,teksas tommikslerdeki kovboy usulu agız ve çenenizi örterek mikropdan korumayı sağlayacaktır. Fıyatları üç katına çıkaran Fırsatçılara geçit vermemek ,suç işleme kaygısı ile kapatanları ihbar etkili olacaktır..
Sokak klımaları 26 derece sonrası ölen mikrobun katili olacaktır..Doğalgazlı olanlar daha ekonomıktır...
Tüm bu önlemelere ragmen corona virüsü yaşam alanı olarak gelip ciğerlerimize yerleşmişsse artık 14.gün sonu törenleri için davetiye bastırmanız ölüm ün düğün günü gibi kabul edildiği şebi arus töreni yerine geçeceği unutulmamalıdır...

TORUN HALİLİ

( Mikrop Ordusuna Karşı General Sarımsak İle Kurmayı Soğan .. başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.