Değişimi Hak Etme(k)m Adına…  


 değişim ile ilgili görsel sonucu

   Bir değişimin içinde olmayı o kadar çok istedim ki oldu lakin ben hala yeni değişimler, peşi sıra gelsin hiç durmasın diye kendimi değişim denilen sürecin içinde kaybettim. Oysa değişimle güzel olanı seyredeceğim tadına varacağım yerde, hala tadına varmadan yeni değişimleri istiyorum! Değişim güzeldir hoştur, içimde buna dair bir hazırlık yoksa gerisi boştur bunu anlamak istemiyorum lakin peşi sıra gelmeyen değişimler, bana bunu hatırlatıyor.

 

   Kusursuzluk tutkusuyla yol almam zaten ilk başta hataydı, hatasız kul olmazdı. Orhan Baba da bununla ilgili çok güzel bir şarkısı vardı zaten. Aslında değişimden önce benim elimden ne gelir bunu düşünmem gerekirken, aniden değişimi istemem çok saçma!

 

Sevdi isen bir güzeli güzelliğine kal hayran

Hemen bir öpücük isteyerek ürkütme ey can

 

   Aynen böyle bir hal üzerine olmam gerekirken, ben ise ona yaklaşmadan tanışmadan, yanağından bir öpücük almak istiyorum! Değişimi hak etmek için benden eksilen bir şeyin olması gerekir ki değişimi isteyeyim, ayak uydurayım. Uykusuz kalmadan uyumanın tadı olmaz, susuz kalmadan suyun değeri de anlaşılmaz gibi mesela…

 

Anladım ki sözüm söz değil havada asılı kaldı

Hükmü yok sözlerimin arzularımı kırılan bir daldı

 

   Beni bensiz bırakan bir şeyler ortada yok iken, beni tamamlayan gönlümde aşk var iken onu sunmadıysam âleme insana, benim değişime ne ihtiyacım olacak ki diye çok düşündüm.

 

Beni kör kuyu da merdivensiz mi bıraktılar, hayır

Kör kuyuda merdivensiz kalana vardın mı, hayır

Hem bırakmadılar hem varmadın ne diye istersin değişim, yolun mu bayır?

 

  Seyrüsefer eden hayal dünyamın sokaklarında trafik karışıklığına izin vermeden yol almak, geceyi gece olduğu için, gündüzü de aydınlık olduğu için sevmeye etmeli devam, eğer elimden gelirse karanlık yollara bir lamba takmak veya mumlarla aydınlatmaya çalışmak, değişim adına belki bana bir katkı sağlayacaktır, vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Değişimi Hak Etmem-etmek Adına başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.