-Efendim, gençler birbirini tanımış, sevmiş..
-Sana n'oluyor lan!..
-Evet, Can..Oğlum n'apıyorsun! Ah, beyefendi bu zamane gençleri işte böyle her şeye atlıyorlar..
-Ama baba havalardan bir girdiniz, doğalgaz faturasından çıktınız. Ne bitmez kışmış, daha mürüvvet adlı story'imi atacam, hadi ama..
- Dur oğlum, her şeyin bir adabı var, az bir geri dur. Evet beyefendiciğim ne diyorduk..hah!.. Şimdiki  gençler nasıl bir başına buyrukluk, nasıl bir acelecilik..Ama bir bardak su iste bir saat bekle..
-Öyle azizim, biz de bir tanecik kızımız dedik, elini sıcak sudan soğuk suya sokmadık, şimdi bir fincan kahve pişir desen pişiremez..
-Öyle demeyin Kerim Amcacım, az önce instadan paylaştı bol köpüklü kahveleri..
-Anasıdır o, bir mutfağa bakayım ayağıyla kahveleri pişirmiştir..
-Sağdaki fincana da beni etiketlemiş. Off, tuz da katmıştır şimdi buna!..
-Dedim ya, şekerle tuzu da ayırt edememiştir..
-Ondan değil Kerim Amcacım, hani evlenecez ya..
-Kim dedi oğlum! Siz de iyice aradan çıkardınız herkesi..
-Yok Amcacım, Allah'ın emri Peygamberin kavliyle..
-Can, Oğlum..N'apıyorsun!..
-Bana diyorsunuz ama Damlasu kahve fotolarının altına ilişki durumunu nişanlı yapmış..
-Yok öyle kendi başınıza iş çevirmek, kızım sen de kendi kendine gelin güvey olma!..
-Ama baba biz bu aşk için ne emekler çektik biliyor musun, kaç defa birbirimizi engelledik, fotoğraflarımızı silip ilişki durumunu karışık yaptık. Conciş sen de kahvelere halâ like atmadın, abonelerim şüphelenecek şimdi!..
-Yok Suşim yorumlar şahane!..
-Can.. Oğlum..
-Efendim Kerim Babacım?
-Oğlum dediysem lafın gelişi, rica ederim laubalilik yapmayın! Beyefendi size de bir şey diyemiyorum, bizim de kızın hali belli. İyice zıvanadan çıktı bu durum. Benim diye söylemiyorum, bizim zamanımızda böyle miydi? Varsa yoksa görücü usulü..
-Bizim de öyle oldu babacım görüntülü tanıdık birbirimizi..
-Sizin de izniniz olursa nişanımızı su altında yapmak istiyoruz. Bu ara en çok tıklanma rekoru kıran videolar bunlar..
-Ama önce paraşütle evlenme teklifi istiyorum. Kameranın açısı yüksekte bir başka güzel oluyor..
-Delirdin mi kızım, son sözün evet mi olacak..Hayatta izin vermem!..
-Babacım sessiz sedasız mı evlenecez? Vallahi bütün fanlarımı kaybederim..
-Ben hayatta olduğum müddetçe benden gizli işler çevirmenize izin vermeyecem, bu da size son yorumum!..
-O zaman sizi de kanalımıza abone yapalım Kerim Amcacım, canlı canlı..
-Kesin! Bak..bakın çocuklar evlilik ciddi bir müessese, böyle çocukça davranmaların sonucunda yürümez bu iş. Bir de bu şekilde çoluk çocuk sahibi olacağınızı düşünmek bile istemiyorum..
-Düşünmeye başlamalısın babacım, şimdiden ileride doğacak çocuğumuzun kanalını ayarladık. Adı da minik youtuber. Onu ileri de bir fenomen olarak yetiştirmek için elimizden gelen her türlü programı yapacağız..
-Artık hiçbir şey diyemiyorum size, ah..ah nerede bizim zamanımızda ki aşk hikayeleri!..
-Babacım Can'la ilk karşılaşmamız masal gibiydi zaten. Hani okulun bir partisi vardı ya sen saat on ikiden önce evde olmazsan internetini kapattırırım demiştin. İşte ben o partide tanıştım Can'la, saatler su gibi aktı, sonra bir baktım saat on ikiye beş var koşar adım çıktım partiden. Merdivenlerde cep telefonumu düşürmüşüm. Can arkamdan koşarken bulmuş, bana ulaşana kadar tüm arkadaşlarımın numarasını denemiş. İşte o gün bugündür biz de görüntü usulü birbirimizi tanıdık, sevdik..
-Neyse ne! Artık birbirinizi tanıyıp mı sevdiniz tanıyamadan mı sevdiniz zamanla görecez. Ama bu saatten sonra ne söylesem boş. Sanki birbiriniz için yaratılmışsınız, al birini vur ötekine. O halde bu duruma, sizin anladığınız dilde, ilk yorumu " verdim, gitti" olarak yapıyorum..
Ve.. onlar ermiş story'sine..
Aslıhan Savaş

( Gökten Üç Youtuber Düşmüş başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 16.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.