Bizler Can Kardeşler Olmasak ta Hak Yolun Kardeşiyiz Rabbime Şükürler Olsun.

 kardeşiz ile ilgili görsel sonucu

  Şimdiye kadar yazdıklarımdan etkilenen olmuş mudur diye hiç düşünmedim, yazmayı nasip eden Rabbim, okutandır, kimin okuyup okumadığını o ancak bilir, ben ancak yorum yazan olursa, okuyanın olduğunu bilirim ancak. Gayem, yazdıklarımı okuyanların güzel sözlerle duygulanması, güzel bir şeyler söylerken anlaması yanlışımız olursa düzeltmesi ve anlamasıdır. Gayem, beraberce güzel olanı anlatmak bir etki yapmasını, Rabbim yardımıyla sağlamaktır. Kendimle baş başa kalmak şöyle dursun mütemadiyen yazarken veya Rabbimle baş başa kalırken(şükür yardımına), bunu düşünmek şimdiye kadar aklıma gelmemişti. Okuyucularımın, saf yüzünü gözüm önüne getirirken gülümsemelerindeki sıcaklığı hissetmeye çalıştım, içim ısındı. Yolda yürürken, tanınmış olmadığımdan dolayı insanlara tarafından tebessümle karşılanmasam da, hissediyorum yine de okuyucularımın sıcacık candan o gülümsemelerini.


  Hâlbuki bu şimdiye kadar hiç aklıma gelmemiş ve düşmemişti, aklıma getiren ve düşüren Rabbime bu sıcaklığı hissettirdiği için şükür ederken çok mutlu ve mesut oldum. Bizler can kardeşleri olmasak ta yol kardeşiyiz Rabbime şükürler olsun. Yüzlerce insanı her gün görürüz ve bakışlarından gönlündeki güzelliğin/Çirkinliğin yüzüne yansıttığı samimiyeti/samimiyetsizliği veya gülümsemeyi görürüz Rabbime şükür gönül gözü kapısı açık olduğu sürece, yeter ki bu konakta insanları ağırlayarak konuk ettiğimiz sürece.

 

  Çoğu zaman manen, mana âlemin de gezmeyerek nefis çöplüğünden gezinirken çok şükür Rabbim yardımıyla manevi havayı solumaya başladığımızdan dolayı, mana âleminden gezmeden nefis çöplüğünden gezinenlerin, manayı bilmeden iç âlemlerinden bu kokuyu silmeden gezmelerindeki kokusunu alırız.  Çünkü bizde o çöplükte bir zamanlar bende gezinirken, Rabbim yardımıyla iç âlemimi içimi imanın nuruyla şükür Rabbime temizledi şükürler olsun Rabbime. İnsanız içimize bedenimize aklımıza şeytan her zaman musallat olur, buna çoğu zaman mahkûm olurken, iman ile tanışınca nuru bedenimizi Rabbim yardımıyla sarınca bu mahkûmluktan kurtuluruz binlerce kez Rabbimize şükürler olsun, imanı yarattı Âlemlere Rahmet Peygamberimizle Nur Kur’an ile gönderdi ne mutlu bize, bizi böylesine çok seven bir Rabbimiz var Allah’u Ekber.

 

İmanın nuru iç âlemine vurdukça oradan da dış yüze vurdukça o nurla o yüz öylesine nurlanır ki insan bakmaya kıyamaz. Kimileri iman âlemini meçhul bir âlem sanırken, o imanla yaşayan o cennet bahçesinde gezerken o cennet bahçesindeki güllerin kokusuyla mest olurken, etrafına yayarken dünya âleminden sıyrılarak, hakkın safında nurlar âlemine yürür ne mutlu bu yolda yürüyenlere, binlerce selam olsun benden-bizden onlara…

Küçükte olsa şirin evimde ailemle otururken, cana yakın insanların gülümsemelerini hissederek yaşamak kadar güzel bir şey yok bu âlemde. İmanın yansımalarından bir parça nur saçmaları gönlümüzü şen ederken, bu durumdan eksik olanlarında faydalanmasını isteyerek, yazmaya devam ediyorum.

Mehmet Aluç


( Bizler Can Kardeşler Olmasak Ta Hak Yolun Kardeşiyiz... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.