KÖROĞLU'na SÖZÜM VAR! 

Köroğlu diyor ki;
"Tüfek icat oldu
Mertertlik bozuldu.
Eğri kılıç kında paslanmalıdır!"
Belki abartmış olacağım ama... 
O zamanlar savaşın bir namusu varmış be!
İki yiğit meydana çıkıp, göğüs göğüse mücadele edermiş.
O zamanlar savaş; dağlarda, ovalarda yani meskun mahaller dışında yapılırmış.
O zamanlar savaşta; sivil halka, kadına, çocuğa dokunulmazmış.
O zamanlar savaşta; şehre, ibadet alanlarına, hastanelere zarar verilmezmiş.
O zamanlar savaşta; yiğitler tüm hünerlerini karşısındaki yiğitlere gösterirlermiş.
O zamanlar; SAVAŞ SANATMIŞ yani! 
Ey Köroğlu!
Sakın başını kaldırıp da bakma yeryüzüne.
Ortada ne yiğit var, ne kılıç, ne kalkan...
Herifçioğlu bir parmağıyla basıyor düğmeye ve binlerce kilometre uzaktaki bölgeleri cehenneme çevirip, orada yaşayan binlerce masum insanı katlediyor ve işi bitince ortaklarıyla 'ÇAAAKK!' yaptıktan sonra sözüm ona başarısını şampanyalarla kutluyor.
Ey Köroğlu!
Mertliği geçtim; insanın mayası, sütü bozuldu be! 
Milyonlarca dolarlık silahlar, mühimmatlar, tanklar falan da yavaş yavaş ortadan kalkacak gibi görünüyor baksana! 
Şimdilerde köstebek gibi  yerin altında bişeyler yapıp o bölgeyi sallıyorlar. Yıkılan binaların enkazı altında kalan binlerce zavallı masum insan yaşama veda ediyor.
Daha da korkuncu; bir virüs üretip "hoopp!" diye havadan aşağıya salıyor ve o ülkenin halkı hastalıktan kırılıp telef oluyor, ekonomisi bitiyor.
Hayat bitiyor o diyarlarda be Köroğlu!
Asıl beni yaralayan şey ne biliyor musun; ortalık ölüm sessizliğine bürünürken, diğerleri "Bana ne ya! Onlara müstehak." diyebilecek kadar şuurunu kaybetmiş.
Sanırsın ki onlara can veren o!
Sanki o ölünce dünya kendisine kalacak, yeri genişleyecek, herşey ebediyen onun olacak. 
Bilmiyor ki yarın sıra onlara gelecek! 
Eyy Köroğlu!
Keşke o zamanlarda yaşasaydım be! 
Sizin zamanınızda mertlik varmış, bu zamanda dert!
Sizin zamanınızda kanaat varmış, şimdilerde hırs, vahşet.
Vicdanları paslı canlılar dolaşıyor etrafımızda. 
Ne diyeyim be KÖROĞLU!
Siz insanın hasıymışsınız hası! 
Biz mi?
Onu sorma çünkü bunca zulmü görünce hala yüzü kızaran, içi sızlayan, masuma ve mazluma el uzatmaya korkan bir avuç insan kaldık.
Namussuzların silahlarına ne gücümüz yetiyor, ne  sözümüz geçiyor! 

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
03 Şubat 2020
( Köroğlu'na Sözüm Var! başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 5.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.