İnsanlar asırlardır bakteri ve virüslerle iç içe yaşıyor biz onlara karşı direnç geliştirirken onlar bizi hasta etmenin yeni yollarını buluyor bir asırdır yeni bir silahla onlara saldırdık antibiyotik onlarda yavaş yavaş antibiyotiklere karşı direnç geliştirdi bakterilerle ve virüslerle savaşımız devam ediyor ancak son yüzyılda bu savaş ta daha önce karşımıza çıkmayan yepyeni bir soru ile karşı  karşıyayız zannediyoruzki virüslerle şavaştığımızı zannetmişiz...

   

                      İklim ve buzulların erimesi ile değişik bakteriler ve virüsler türemiş olabilir kaynağı bir geyik veya maymun veya uzaydan gelen dirençli ve evrimleşen virüslerde olabilir bizde genelde gerçekleri saklarlar türizm adında rusya ve Amerika sınırlarını kapatmışken biz niye kapatmıyoruz tek hücreli oldukları için okyanuslarda kirlilikten bile olabilir...

( İnsanlar Asırlardır Virüslerle başlıklı yazı rutil tarafından 30.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.