Acının tarifi yok hangi dilde hangi şekilde hangi sözcüklerle anlatılırsa anlatılsın düştüğü yeri yaktığı gibi tarif edilmesi mümkün değil. Sen üzülmüşsün , ben üzülmüşüm  sadece üzülmüşüz…. Acı  gerçek acı onu yaşayanın yüreğinde onu yaşayanın koynun da , onu yaşayanın  sokağında, onu yaşayanın ocağında… anlatılması tarifi mümkün olmayan bir acı bu….
Bizimkisi kocaman bir korku ..bizimkisi  ürperti..onların ki acı, iyi bilirim  gördüm .iyi bilirim yaşadım. iyi bilirim, ama tarif edemem…
İnsan doğar  yaşar veya belkide hiç yaşayamadan ölür .. yani hepimiz öleceğimizi bile bile yaşarız.. ve hepimizin sonu  aynı noktada buluşur ölüm denen o nokta  … o noktayı  her zaman bizi korkutur en geç olan ölüm bile… hele ki yaşarken  hele ki  hayatımızın  içinde sevdiklerimiz le yapmak istediğimiz daha çok şey varken… ölüm korkutur … en korkutan ölümse kendi ölümümüzden çok  sevdiğimiz  bizim parçamız olan insanların  aniden ölüp gitmesidir.  Acı işte o zaman daha derin daha güçlüdür.
İşte bir yerlerde  Van da, Elazığ da,Gölcükte, Ankara da, Manisa da, İstanbul da  şehrin bir önemi yok   ölüm denen o nokta tam hayatın ortasında  en sevdikleri  yerde yuvalarında   dam dediğimiz bizi ısıtan koruyan  yerde başlarına  geldi ve insanlar en sevdikleriyle birlikteyken  o korunaklarının mezarları haline dönüşmesiyle  acıya karıldı… biz üzüldük , biz ağladık , biz korktuk ama onlar o acıyla tarifsiz o acıyla tanıştılar… ve uzun süre o acıyı damarlarında yaşayacaklar… olanlar için ölenler için  yapılacak bir şey yok duadan başka  ama yaşayanların yapacak yapmaları gereken çok şey var. Depremden çok ihmal ve gerekli tedbirlerin zamanında alınmaması  o noktaya  ölüm denen  toplu ölümlerin yaşandığı o noktaya getirmeden  hiç değilse  tedbirlerimizi alarak bu ölümleri aza indirebilir bu acıları biraz olsun  azaltabiliriz…
 ALLAH HEPİMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN… HEPİMİZİ KORUSUN..
ALLAH BU ACIYI YAŞAYANLARA SABIRLAR VERSİN … ÖLENLERİN MEKANLARI CENNET OLSUN..
BİR DAHA  BÖYLE ACILAR YAŞAMAMAK DİLEĞİMLE
BAŞIMIZ SAĞOLSUN…
SİLGİSİZCE

( Bu Acının Tarifi Yok başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 26.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.