Merhaba güzellik !

5-6 senedir seni adam akıllı görmeyeli..
Tam diyelim 6 sene..dile kolay cebelleşirken her huyuyla bu hayatın.
Çocukluğumun farikası olan gelişin silinmiş hatıralarımda ...
O zamanlar gece uyumaya çalışırdık, 
 gelişin o kadar belliydi ki akşamdan...

O gün öncesi burnumuz sivrilirdi sokakta oynarken,
belki de eğrilmişti soğuktan...
İçimiz titrerken sabahın bu saatlerinde atardık kendimizi sokağa,  
sevişircesine oynardık elimizi morartan soğukluğunla, kendimizden geçerdik...
...
Ya bir enseden aşağı bırakırdık seni
bir dostun sırtına, ardı saran neşe her yanımızla delirirdik...
ne umrumuzda olurdu bu dünya 
ne bonco yapamayışımız umurumuzda.

Bonconun yok oluşu parmaklarımızla  sendendi, unutuyorduk o vurdumsuz hocaları.
Kırık sıcağınla donan avuçlarımız ki 
beş parmağın ucu birleşmezdi bir birine
mesele de işte tam da buydu ya...
..
Budur benden karşılığın vatanımda 
seni karşılamam
kışın sabahında uyandımığım 
bu vakit...
(saat; 06:00
Bonco,  o  zaman parmak uclarımızı birleştirirken isimlendirdiğimiz hareket, o ilkokul yıllarında öğretmenlerin tırnaklarımızı kontrol ederken parmaklarımızı bitiştirerek cetvelle tırnak uclarımıza vurduğu dayak ....  )
( Kar Yağarken başlıklı yazı Hanyes tarafından 24.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.