-Bana bak kız, bu kadın geçen bölümde dul kalmamış mıydı, bu kolunda ki adam kim? Daha yasını bile tutmadan..cık..cık..cık.
- Anane, o başka diziydi, reklam arasında açtırmıştın ya hani..
-Yok, bu kadını hiç gözüm tutmadı, kesin bir işler çeviriyor..
-Bir işler çevirmezse dizi nasıl ilerleyecek, mecbur birileri birilerinin arkasından kuyusunu kazacak ki sen 2370 bölüm seyredebilesin. Fenalık geldi ya,sanki hepsi bir olmuş benim kuyumu kazıyor şu an, bunalıma girdim yeminle!..
-Bi sus, ne dedi duyamadım senin yüzünden!..
-Hiç bir şey, on iki dakikadır birbirlerine pis pis bakıyorlar. Asıl kötü olan bu adam, baksana şu bakışlara..
-Yok, ben gelecek haftanın reklamında gördüm, ölüyor bu adam. Sen de ölünün arkasından bilip bilmeden konuşma..Kötüymüşmüş..
-Ay sen diyorsun ama..
-Benim ki başka, sen bilmezsin tabi bunların yaşı kadar benim yaşanmışlıklarım var . Her türlüsünü gördüm bu hayatta, kim iyi kim kötü daha ilk bakışta anlarım ben..
-Nasıl kendi hayatına çevirdin ama!..
-Reklam girdi, aç aç, öteki dizinin son sahnesini kaçırmayalım..
-Anane bi öğrenemedin şu kumandayı, senin yüzünden bütün dizileri seyrediyorum. Mecburi hizmet, bitmeyen çile. Azıcık da belgesel seyredelim mi, aslanların dünyasını? Hem onların krallığında ki entrikaları bir seyretsen var ya aklın şaşar..
-Baş rolde kim var?
-Aslan kral, Simba..
- Kız kim peki?
- Oo kız çok, sürüsüyle..
-Krallığı devrilsin, öyle iş mi olurmuş! Onların hepsi birbirine benziyor, kim kimi seviyor kim kimi aldatıyor hepsini karıştırırım şimdi. Sen şu çocuğu aç bakayım, gerçek anası kim çıkacak, kaçırmayayım..
-Sanki hemen belli olacak da!..
-Aa, bu ne kız! Bu dizi bitmemiş miydi?
-Hayır, bak ilk bölümü gelecek hafta diyor..
-Saçma saçma konuşma, tam beş el ateş ettiler, yetmedi arabayla üstünden geçtiler, dizi de bitti..
-Ay anane biten öteki diziye geçiyor işte, halâ anlamadın gitti. Kurşunları sayacağına şu isimleri ezberle..
-Hadi hadi not al. Gününü saatini kaçırmayalım o zaman. Güzel oluyor bu kadının dizileri..
-Kumandacıbaşılıktan sekreterliğe terfi ettim, çift maaş isterim..
-Alıyorsun zaten, bedavaya bir düğmeye bastığın bile yok hayırsız torun.. Ne olacak bu gençliğin hali, töreye saygınız kalmadı, Paşa Deden bu halleri görseydi konakta taş taş üstüne bırakmazdı..
-Anane sayıklıyorsun yine, ne paşası ne konağı!Çık şu dizilerin içinden epi topu iki odalı bir evin var. Houston duyuyor musun, dünyaya iniş için izin istiyoruz..
-Ay, içim geçmiş! Geçen bir rüya gördüm gündüz niyetine.Sen böyle beyazlar içinde saray gibi bir yerdesin, ben de nikahını kıyıyorum. Sonra annen basıyor nikahı " bunu nasıl yaparsın anne, biz sana güvenmiştik!" diyor, sen de " eğer evlenmezsem canıma kıyarım!" diyorsun. Nasıl ter içinde uyandım bir bilsen, öyle değişik bir rüyaydı..
- Valla bana çok tanıdık geldi..
- Ne demek o şimdi! yoksa gerçek mi, böyle bir şey mi var?
-Hayır ya, rüyan değişik değil diyorum, sahnelerden bir buket. Anane kapatayım mı televizyonu artık, uykum geldi, sabah dersim var. 
-Dur dur, son sahne zaten! Ay çekil kızım araba çarpacak şimdi, çekilsene kenara, al çarptı işte! Büyük lafı dinlemezsen böyle olur, dedik sana. Kurtulur mu acaba?
-Merak etme, 58 bölüm sürecek hastane sahnelerinden sonra daha bile sağlıklı çıkar karşımıza..
-Sahi mi, hadi inşallah. Bir de bu kadını kanal kanal aramayalım şimdi..
      Aslıhan Savaş
( Diziler Çıldırmış Olmalı başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 24.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.