Eski Başbakanlardan B.Ecevitin karısı ve her şeyi Rahşan Ecevit cumartesi günü öldü.Kocasının yanına gömüldü.Ecevit çifti Türkiye tarihine inanılmaz izler bıraktılar gerçekten.Mesela:1974 affıyla sokağa salınan militanların ele başlığında 1980 darbesine giden yollar itinayla döşendi.1974 Kıbrıs Barış Harekatını siyasi ranta dönüştürme başarıları asla tartışılamaz.Aynı şekilde-yapılan pazarlıklar ve asmamam kaydıyla- Apo'nun Türkiye'ye getirilmesini de muhteşem bir ranta dönüştürmeyi başardılar.-Amerikaların aynı teklifi Tansu Çillere de yaptıklarını,Çillerin Alparslan Türkeş'in sana apoyu verenler astırmaz besletirler sözü üzerine vazgeçildiğini daha sonra gazetelerde okuduk.Apoyu asmamak için idam cezası Ecevit hükümeti zamanında kaldırıldı. Geldiğimiz durum ortada.Asılmaya hak eden pek çok şerefsiz!!! rahat rahat yaşıyor.Ecevit hükümeti merhum Özdemir Sabancı'nın katillerine de af çıkartmaya niyetlendi ancak Sakıp Sabancı'nın ben hakkımı helal etmiyorum sözüyle geri adım attı.
Aklınıza geldiğini düşündüğüm soruya hemen cevap vereyim:İdam cezasının kaldırılması kanununa yalnız MHP milletvekilleri hayır oyu verdiler.Kanun çıkana kadar idam tezkeresini masasında tutan da Ecevitti.
İlk süper yetkili ithal bakanımız Ecevit zamanında görev yaptı.Aynı Ecevit sanırım 2002 yılında bir Tv programında Kemal Bey'e Ankara'da 15 gün ulaşamadığını itiraf etti.Süper Bakan Kombassan Holding bünyesindeki Petlas'a Yeşil sermaye diyerek teşvik belgesi vermeyerek rüştünü herkes ispatlamakla meşhurdu. 
98-2002 arasının en traji komik hikayesi ise Baş örtülü olduğu için mecliste yemin ettirilmeyen vekildi elbetteki.Baş örtüsünün meclisten atılması ve vekile haddinin bildirilmesi olayının baş aktörü de Ecevitti.O yılların meşhur Rahşan affından kısaca bahsetmek gerekirse;Genel Kurmay Başkanlığı affın hemen arkasından 1600 pkklının affedildiğini açıkladı.Ecevit fakir olduğu için çok övüldü.2001 yılındaki büyük krizde bankadaki döviz hesabını tl ye çevirmediğinden bahsedilmedi.Oysa Tunca Toskay tl hesabını düşük kurdan dolara çevirmediği için bir gecede % 50 fakirleşmişti. 
Rahşan hanımın Ülkücülere yönelik eleştirilerini unutmadım,unutmam da mümkün değil.80 öncesinin solcu militanlarının hepsi çiçek çocuktu malum!!!

Okuyucuların bazıları bana kızacaktır.Ben herkese rahmet okumamak taraftarıyım.Ecevitleri ayrı ayrı anmadım çünkü her konu ve eylemde bir oldukları zaten biliniyordu.





( İlk Ve Son Olması Dileğiyle Biraz Siyaset-rahşan başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 20.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.