ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN DEDİKODUCULAR E Mİ!

Öyle güzel bir gün geçirdim ki!
Sabah evimi toparladım, özenle yemek ve 5 çayının  yanına birşeyler hazırladım.
Kendimi misafir ettim bugün.
Şiir yazmak geldi içimden; birazcık karalayıp, bıraktım.
İyi bir gündü gerçekten yarım saat öncesine kadar.
Bir arkadaşım aradı ve "Seni kimse anlamıyor, arkandan atıp tutuyorlar!" deyince tepem attı. Hışımla bunun ne demek olduğunu sordum, döküldü.
"Dostum, arkadaşım dediğin kişiler arkandan bir yığın şey konuşuyor ve hatta sosyal medyada paylaşıyorlar."
Normalde alışkın olduğum için pek fazla ilgimi çekmez bu konular. Nihayetinde "Elin ağzı torba değil!" ya da "Elmalı ağaç taşlanır!" der geçerim ama bu sefer öyle olmadı; bir anda kan beynime sıçradı.
Arkadaşım anlatmaya devam etti "Sen kitap yazıyorsun ya onları okumuyorlarmış çünkü kendi ümitsiz aşkını yazmışsın. Adamın birine deli gibi aşık olmuşsun o seni sevmemiş... falan filan"
Yemin ederim kulaklarımdan ateşler çıktı.
Yahu bu ne demek?
Size ne?
Sıkıyorsa oturun iki cümle yazın bakalım, kolay mı?
İnsan bilmediğini, hissetmediğini ya da yaşamadığını yazabilir mi?
Elbette yaşantımdan bişeyler kattım romanıma. Hatta kahramanın mesleğini avukat olarak düşünmüştüm ama bunun gerçekçi olmayacağı kaygısıyla değiştirip, eczacı yaptım.
Evet olayları tamamen gerçek yaşamlardan esinlenerek kurguladım ama yalnızca kendimin değil; bir çok tanıdığımın yaşadıklarını anlattım.
Tam 4 yıl araştırma yaparak unutulmaması gereken 2015-17 yılları arasında ülkemizde yaşanan terör olaylarını, Canım Türkiye'min cennet köşelerini, minik minik farklı faydalı bilgileri yerleştirdim satır aralarına. 
Onun için 400 sayfalık "03.15" adlı kitabımı eline alan, 1-2 günde okuyup beni arıyor çünkü o romanda kendini buluyor.
Yakınlarım değil, tanımadığım insanların yaptığı yorumlar beni daha fazla mutlu ediyor çünkü onların herhangi bir karın ağrıları yok, benden herhangi bir beklentileri yok.
Şimdi soruyorum:
Eyy benim sevgili arkadaşım! Sen kitabımı hiç gördün mü?
"Alayım da arkadaşıma katkı yapayım" dedin mi?
Kalkmışsın, benim sevgimi eleştiriyorsun.
Kusura bakma ama yanlış sulardasın; bu senin asla anlayamayacağın bir konu!
Daha kendini sevmeyi beceremeyen birine bunu anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor inan! 
Her gün ellerimi açıp Yaradana şükrediyorum böylesi yüce bir duyguyu bana bahşettiği için çünkü Allah yalnızca sevdiği kullarına verirmiş bunu.
Sevdiğime gelince; onca yıl bana gösterdiği sabırına, anlayışına, saygısına  hayranım. 
Eyy benim sevgili arkadaşım!
Aşk böyle bişey be...
Barda ya da sokakta tanışıp üç saat sonra yatağa girmek değildir AŞK!
Yüzüne bile doğru dürüst bakamadan, bir kez olsun elini tutamadan, onsuz geçen yıllarda; bir an bile onun yerine bir başkasını koymaktan imtina etmektir AŞK!
 Hasılı
"AŞK YÜREKLİ İNSANLARIN İŞİDİR!" sevgili Arkadaşım. 
Boşver!
Sen gene başkalarının başarılarını karalamaya, onların arkasından konuşmaya devam et.
Bir kere duydum, bundan böyle bu tür sözlere kulaklarımı kapatacağım haberin olsun; zira çok işim var!
YENİ BİR ROMAN DAHA YAZACAĞIM HAZIRLIK YAPIYORUM.
Sen onu da okuma!
Zaten" EŞŞEK MEDRESEYE KİTAP TAŞIMAKLA ALİM OLMAZ" der Atalarımız.
Nene lazım senin kitap mitap?
Sen eğlenmene bak!
Nasıl olsa senin yerine düşünen, soran, sorgulayan insanlar var.
Çok darda kalırsan kopyala yapıştır, olsun bitsin. Senin gibiler de aynısını yapıyor merak etme! 
Birbirinizi alkışlayın sonra. Tamam?
Sevgiyle kal sevgili arkadaşım! 
         Saygılarımla
     Sebahat Karagöz
        19 Ocak 2020 

Not: Saygı değer dostlarımın affına sığınıyorum.
( Allah Sizi Bildiği Gibi Yapsın Dedikoducular E Mi! başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 20.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.