Çok önemli operasyonlardır ağaçta kalan kedileri kurtarma operasyonları. Öyle her babayiğit beceremez o işi. En başta kedileri sevmek ve ürkütmemek lazımdır. Genellikle kediler köpeklerden kaçarken ağaçları kurtarıcı gibi görürler ve iki hamlede çıkarlar ağacın dallarına...

Önce mahallenin delikanlıları bu kurtarma işine soyunurlar. Ancak kedi kırılacak dallardan birinde ise bu iş gerçekten zordur. O zaman ’’Gel pisi pisi, var mı senin gibisi.’’ cümlesi devreye girer. Ancak kedi çok küçük ise ve kediceyi henüz öğrenmemişse ’’Gel pisi pisi.’’ cümlesine kayıtsız kalabilir.

Kurtarma operasyonlarında aşağıda köpek bulunmamasına da dikkat edilmelidir. Köpekler uzaklaştırılıp, sonra o işe başlamak en akıllıca olanıdır. Elinize bir parça kaşar ya da salam sosis türü, kedilerin seveceği bir yiyecek alınıp tekrardan ’’Gel pisi pisi.’’ diye çağrılabilir. Ancak kedi de sizden ’’Çift hamura tek kıymalı yanında bir de ayran isterim.’’ diye tutturursa, buna da sakın şaşırmayın...

Kedi inmediği zaman ağacı üç beş kişi birleşip de sallamaya kalkmayın sakın. Her ne kadar kediler dört ayak üstüne düşer derlerse de yavru kediler bu dört ayak üstüne düşme kuralını daha öğrenmemiş olabilirler... Aşağıdan kediye seslenip de ’’Hadi bakayım atla amcanın kucağına.’’ diye de bir cümle kurmayın sakın, atlamıyorlar kesinlikle bu cümle ile ben diyeyim size...

Baktınız olmuyor, hiç bir şekilde kediyi indiremiyorsunuz, benim yazmış olduğum ’’Damda Kalan Kedilerin Kurtarılması için Yapılması Gerekenler ve Bu Durumun Toplumumuza Sosyoekonomik Etkilerinin İncelenmesi ve İrdelenmesi.’’ adlı her biri 600 sayfadan oluşan iki ciltlik kitabımı okumanızı tavsiye ederim. Yine inmiyorsa İtfaiye çağrılır. O zaman da inmezse biz aşağıdakilere inme iner zaten bir şekilde...

( Ağaçta Kalan Kedileri Kurtarma Operasyonları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.