Bazen yanlışsın Edebiyat evi!
     Adalet, sağlandığında uygulayıcıları adil kılar. Sağlanmıyorsa şayet genelin değil, kısmın hukuki kurumu haline gelir.
     Hani bir söz vardır.
     Yarım doktor candan eder, yarım hoca dinden...
     Vizyon sahibi olunamamışsa, karar verme mekanizmasında görev alınmamalıdır. Bu benim şahsi düşüncemdir ve sadece beni bağlar.
     Ama başkalarını da bağlıyorsa eğer, kurumun şapkasını önüne koyup düşünmesi gerekir. Asla değerlerle ölçülendirilenleri küçümsediğimi söyleyemem. Ama daha iyileri değer olarak lanse edilmiyorsa, ahbap-çavuş ilişkisinin gündeme getirilmesi kaçınılmaz olur.
     Önceki yorumlarıma bir göz atın lütfen. Bana göre doğru bulduğumu gerekçesiyle ifade ederken, yanlış olduğunu düşündüğümü de eleştirmişimdir. Evet, kimseye şirin görünme adına düşünsel açıdan eğilemem. Zaten bunu yapacak olursam, karakterime ters düşerim. 
     Bu yazı okunduğunda tepki alacağımı da biliyorum. Lakin tepkiden çekinerek yanlışa doğru diyemem.
     
     Selam olsun güzel yürekli dostlara...

     Not (Başlığı Yanlışsın Edebiyat evi olarak kaleme almıştım. Düzenleme yapma gereği duydum ve değiştirdim. Her zaman değil ama bazen ya da aralıklarla yazmam gerekirdi. Düzelttim.)
      
     Selamlar ve saygılarımla...
     
( Bazen Yanlışsın Edebiyat Evi... başlıklı yazı Sinan Ceylan tarafından 3.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.