Glu glu glu glu. Bizler hindi milleti olarak yılbaşını protesto ediyoruz. Evet evet bıktık artık. Yeter nedir bu hindi milletine ettiğiniz eziyet? Hindi isek de bu kadar horlamayın canım. Glu glu glu ve de glu...

Bir Baba Hindi lafa girer. ''Ey Hindi Milleti, bu yılbaşı zamanlarında insanoğlundan çektiğimiz nedir bizim? Bu duruma kimseler dur demeyecek mi? Niye hep biz kesiliyoruz yahu! Biraz da bu tavuk, piliç milletine doğru bıçaklarınızı bileyleyin arkadaşım.''

Hindiler glu glu glu diyerek Baba Hindiyi onaylarlar...

Başka bir hindi bu da Bir Dede Hindi. ''Torunlar, canlarım, laf ben de. İnsanoğlundan rica ediyoruz ara ara kabarama kabarama deyip annen güzel sen çirkin deyip bizi kızdırmaya çalışıyorlar yapmasınlar böyle şeyler. Hindi isek de bizim de canımız var değil mi ama? Gururumuz ile oynamasınlar. Ey mazlum hindi topluluğunun üyeleri, bundan böyle yılbaşılarında kesilmek istemiyorsanız güçlerimizi birleştirelim, birlikten kuvvet doğar. Bu insanoğlu bazı zamanlarda da yılbaşı gelince tavuk horoz ya da koyun koç kesse olmaz mı? Ben de bir büyüğünüz olarak bunları düşündüm.''

Yine hindiler glu glu glular ile konuşanı onaylarlar...

Diğer bir hindi '' Bir de bizim dolmamızı filan da yapıyorlar yılbaşılarında. Eğer böyle giderse 31 Aralık ve 1 Ocak günü bir çok arkadaşımız aramızda olmayacak. O gariban arkadaşlarımıza da şimdiden Allah rahmet eylesin diyoruz. Geride kalan dul ve yetimlerini de diğer hayatta kalan hindi kardeşlerimiz himayelerine alacaklardır illaki...

Glu glu ve de glu yine hindi milletince dile getirilir...

Bir Baba Hindi lafı alır yine... ''Arkadaşlar bu yılbaşında bize reva görülen muameleden artık gına geldi, ne yapıp edip bu durumdan bir şekilde kurtulmalıyız. Hindi Yönetimi olarak bütün şartları sonuna kadar zorlayacağız. Benim bir önerim var. Eğer kabul ederseniz. Canan Karatay Hocamıza biraz para,, biraz da bozuk hindi eti yedirip, hindi etinin insanlara çok zararlı olduğunu, kalp ve damar hastalıklarını da müthiş derecede tetiklediğini ve ölümlere yol açtığını söyletebilir isek eğer, belki bu sebeple biz de yılbaşında kesilmekten kurtulur, kefeni yırtarız.''

Hep bir ağızdan yırtarız yırtarız glu glu glu derler...

Bir Baba Hindi de tekrar laf. '' O zaman üç tane gönüllü hindi arkadaş arıyorum gidip de Canan Hocamız ile görüşecek ve bu işi bağlayacak. Onlar ki eğer bu işi başarırlarsa da hindi milleti de her yılbaşı kesilmekten kurtulursa, biz de hindiler olarak en kısa zamanda onların heykellerini bir yerlere diker, hatta plaket bile veririz, hiç meraklanmasınlar.''

Bütün hindiler yaşa var ol, nur ol, pir ol cümleleri ile birlikte glu glu glu ve de gluları unutmazlar...

Bir Baba Hindinin bu fikri diğer hindilerin de aklına yatar gibi olur. Glu glu glu diyerek Bir Baba Hindinin söylediklerini onaylarlar...

Başka bir Üstdüzey Hindi girer lafa. '' Arkadaşlar benim aklıma başka bir fikir daha geliyor ama çok zahmetli bir iş bu. Nedir diye soracak olursanız, gelin hep beraber Hindistan'a firar edelim derim. Orada biliyorsunuz inekleri, kesmiyorlar, tavukları yemiyorlar, sinekleri bile öldürmüyorlar. Bize de dokunmazlar ha! Ne dersiniz, nasıl fikir ama? Adamların ülkesinin adı bile Hindi diye başlıyor, hiç keser mi bunlar bizi?''

Bütün hindiler bu sefer coşkulu bir biçimde glu glu ve de glu derler... Hep bir ağızdan üç kere ole ole ole Hindistaaaaaan diye bağırırlar...

( Yılbaşını Protesto Ediyoruz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.