Bu bizim meşhur Dolares yengeyi hepiniz tanıyorsunuz. Dayısı var hani Trampa, Sam Amcası var bir de... Bu Sam Amcası ile Trampa Dayısı da Dolores Yengeyi çok seveler... Onun sevgisini yüreklerinin ortasında taşırlar, hatta bazen de cüzdanlarında taşırlar, Dolores Yengelerinin yeşil yeşil renkli fotoğraflarını... Dolores Yenge de onlara hiç kayıtsız kalmaz... Dünyayı dolaşır dolaşır, bir de ülkeleri birbirine dolaştırır, sonra yine gelir kürkçü dükkanına yerine oturur...

Bu Dolares Yengenin bir büyük kusuru var. ''Hadi canım Dolares Yengenin ne kusuru olabilir ki?'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Şimdi söyleyince siz de şaşıracaksınız. Bu Dolares Yengenin ayakları çok kötü kokuyor. Hem de öyle böyle değil. Dolaştığı denizaşırı ülkelere de gittiği zaman, o ülkede ki herkes Dolares Yengenin ayaklarının koktuğunu hemen anlıyor, anlaşılmayacak gibi de değil ki kardeşim...

Dolares Yenge ile artık üç beş senedir kimseler muhatap olmak istemiyor, bu ayak kokuları yüzünden. Kimin yanına gitse herkes ona, Dolares Yengeye aynı cümleyi kuruyor. ''Bırak bu ayakları Dolares Yenge koktu bu ayaklar koktu.'' diyor ve hemen yanından göndermeye bakıyor. Gitmezse de sövüp sayıyor yedi sülalesine, Sam Amcasına, Trampa Dayısına bile...

Peki Dolares Yenge bu durumlara aldırıyor mu? Bazen aldırıyor, bazen aldırmıyor, morali bozuluyor bazı zamanlarda, morali bozulunca da, sağa sola her tarafa saldırıyor. Ülkelerin altını üstüne getirmeye çalışıyor. Ülkelerde Dolares Yenge yerine kendi milli yengelerine yönelip onlara sahip çıkıp, kendi yengelerini ihya etmeye çalışıyorlar...

Dolares Yengenin ayaklarının kokmaması için ne yapılmalı diye, bir çok ülkede açık oturumlar ve toplantılar yapılmakta olup, çeşitli önlemler düşünülmektedir. Bazı ülkelerde Dolares Yengenin ayaklarının kokmaması için ayak kokusu kullanması tavsiye edilmekte ve bunun Dolares Yengeye nasıl söyleneceği tartışılıp durmaktadır. Bazı ülkelerde de Dolares Yengenin ayak kokusunu duymak istemiyorsak eğer, Dolares Yenge ile hiç muhatap olamamak tanışmamak ve onu ağırlamak için hiç bir şey yapmamak, hepimizin faydasınadır şeklinde görüşler öne çıkmıştır...

( Dolares Yengenin Ayakları Kokuyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.