Duâ eylülü nisana çeviren bir gözyaşı bulutudur. (2019)



Şâir , çekirdekteki sırrı filiz yaparak yürekleri harekete geçiren bâkir bir nefestir. (2019)



Fıtrat kâfiyesini tutturamayan cân serbest bir düşüşün öznesi olur. (2019)



Her tefekkür zerresinden tevbe binitine yakıt temin eden insan vuslat diyârına rahat ulaşır. (2019)



Paylaşmak emâneti sahibine teslim etmektir. (2019)



Dünyaya bağlanmak altın kadehte sunuldu diye içilen zehir gibidir. Öldürmese de süründürür. (2019)



Kibir ağacının meyvesi(!) vefâsızlıktır. Ahde vefâ göstermeyen beşer Şeytan kadar îmânsızdır. (2019)


Yalnızlar için ‘’mutluluk’’ ara söz gibidir. Öğeler çözümlenirken kâle alınmaz. (2019)



Maddesiz listeler gibidir zaman sadece zaman alan. (2019)



Munise bir çehreden süzülen latîf bakışlar yüreği besleyen en önemli vitamindir. (2019)




Dursun Tiftik

( Yansımalar-45 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 13.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.