Kelimeler-Kavramlar-Fikirler isimli kitap çalışmamın sonuna gelmiş bulunuyoruz.Saygıdeğer okuyucuların da fark ettiği üzere yazılarımın ve alıntıların tamamı Ehli Sünnet inancına uygundur.Çalışmamın son yazısı ile Kelimeler Kavramlar yazı dizisini tamamlıyorum inşallah.Gönül isterdi ki keşke okuyucular yazılar hakkında görüş yazsınlar.Kısmet artık.Allah izin verirse başka bir yazı dizisinde buluşmak dileğiyle iyi okumalar.

YÜZÜN GÜLMESİN ADAM !!!

İsminin önünde prof yazan bir g.... Kuran-ı Kerimin bu güne hitap etmediğini söylüyor. Böylelerini duyunca CAHİL OLMAK İÇİN BU KADAR NİYE OKUDUĞUNU merak ediyorum.Ve soruyorum:

-İslam akaidine göre İslam dini son dindir.Kıyamete kadar başka din gelmeyecektir. Allah(cc)din olarak İslamı seçmiş ve dinini tamamlamıştır.

-İslam akaidine göre Kur-anı Kerim son kitaptır.Başka kitap gelmeyecektir.Ve Allah(cc) tarafından koruma altına alınmıştır.

-Hz.Peygamber son peygamberdir ve diğer dinlerin aksine Kıyamete kadar bütün insanlara gönderilmiştir.Diğer semavi dinler,peygamberler ve kitaplar lokaldir.Belli kavimlere gönderilmiştir. İslam dini,Kuran-ı Kerim ve Hz.Peygamber(asv) bütün insanlara gönderilmiştir ve Kıyamet kopana kadar hükümü bakidir,değiştirilemez.

İsminin önünde prof yazan sergerde söyle bana sen kimsin?MÜSLÜMAN MISIN,DEĞİL MİSİN?

Soyadı Güler olan ama Allah-u Alem ebediyen yüzü gülmeyecek olan adam işi Kuran-ı Kerimi reddetmeye kadar götürmüş.Adam her nasılsa ilahiyat okumuş,Prof olmuş ama Müslüman olmayı,ilmin gereği olarak Mü'min olmayı becerememiş.İlk hezeyanı Kuran-ı Kerimin günümüze hitap etmediğini iddia etmek olmuş iken daha ileriye giderek bu seferde Kuranı Kerimin bazı ayetlerinin değiştirilmesini istemeye kadar götürmüş işi.

Benim Müslüman olmayan birine sinirlendiğimi zannetmeyin. Yok.Stephan Hawkingin Ateist olduğunu ilk duyduğumda kızmamış sadece şaşırmıştım.Adam Müslüman değilse yaptıkları,sözleri beni ilgilendirmez. Neye niçin inanacağı kendisine kalmış.Allah-ü Teala(cc)nın kalbine hidayet vermediği birine kızmanın bir manası yok zaten.Dolayısıyla İslam dinini kabul etmeyen birisinin dinin değerlerini kabl etmesini beklemem. İslam Dinine saldırmasına da normal karşılarım.İnancının gereğini yapıyor diye düşünürüm.

Süheyl bin Amr Hudeybiye anlaşması yazılırken anlaşmanın altına besmele ve peygamberimizin adının yazılmasını reddetmi ve senin peygamber olduğunu kabul etseydik Kabe'yi ziyaretine karşı çıkmazdık demişti. Peygamber Efendimiz(asv) da anlaşmanın altına sadece ismini(Muhammed bin Abdullah) yazdırıp imzalamıştı.

Ebediyen yüzü gülmeyecek olan bu kişi İlahiyat profu olmuş ama mümin olmayı becerememiş maalesef.

Müslüman veya Mü'min olsaydı Kuran-ı Kerim'in hiç bir harfinin değiştirilemeyeceğini bilirdi zaten. Soyadı Güler olan bu adamın Kurandan bazı surelerin çıkartılmasını isteyen Fransızlardan ne farkı vardır?Laik Fransızlarla İlahiyatçı Prof aynı safta yer alabiliyor demek.İşin en ilginci ise bu adamın Kelam profu olması.Aklıyla İslamı yorumlamaya kalkanlara karşı durması gerekenin İslamın temeline dinamit koymaya çalışması tam bir garabet değil de nedir?

Bu ve bunun gibilerin yetiştirdikleri kişilerin arkasında namaz kılmak durumunda kalabiliriz.Nikahımızı bunun öğrencilerinin kıyması,cenazemizi bunların kılması ne demek Allah aşkına? Böylelerine ancak beddua edilir.Ve İlahiyatlarda din adamı mı yetişiyor diye düşünülür.

23/10/2018


( Yüzün Gülmesin Adam-final başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 12.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.