BİR GÜNÜN YAŞANTISI

 

BİR HAYR YOKSA SABAH KALKTIĞINDA                                                                                                             KALKMA…

TOPRAĞA  ABDESTSİZ BASIYORSAN                                                                                                               BASMA…

RİYA İÇİN NAMAZ KILIYORSAN                                                                KILMA…

BİSMİLLAHSIZ  YEMEK YİYORSAN                                                                                                                  YEME…

SELAMSIZ SABAHSIZ  İŞE GİDİYORSAN                                                                                                       GİTME…

KEPENGİNİ BİSMİLLAHSIZ AÇIYORSAN                                                                                                       AÇMA…

BİR YEMİNLE  YAPIYORSAN SATIŞINI                                                                                                         SATMA….

MENFAAT İÇİN BİRİNİ  SEVİYORSAN                                                                                                             SEVME…

RÜŞVETLE GÖREV YAPIYORSAN                                                                                                                   YAPMA…

BEŞER TAĞUTLARA TAPIYORSAN                                                                                                                   TAPMA…

ALLAHA İNAN VE GERİSİNE

BAKMA…                                                                                                                                                               M.Ercan  ERDÖNMEZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                           


( Bir Günün Yaşantısı başlıklı yazı RUHALI tarafından 11.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.