Umut
Kitabımın başlığıyla kapağıyla ilgili arama çabasıydı bu. 

Önce bir resim gönderdi Ali Hoyrat Şiir bende ona gönderdim. Bir karara varmak için çabalıyorum 
Kitabın adıyla ilgili düşünürken.neler geliyordu aklıma...
Aysel Menteş bana benim kafedeki yazın olsun dedi
[[-Mavi bir umuttu benimkisi-]]
Düşündüm bu şiirimi Yazarken de hep bir umudum vardı,içimde
Hayatım umutlarla geçmişti aklıma
Kızlarımı büyütüp okutuyum, okulu bitirsinler, kendilerini kurtarsınlar. Yani kısaca hayata dimdik dursunlar. Onlar hep mutlu olsun... .
Baktım, onlarla ilgili tüm hayallerim. Benim kendim için hiç hayalim olmamış. Yıllar önce ,bir gün kendi kendime ya Demet sen şiir yazıyorsun buna devam etsene diyerek umudu kendime çevirip sen umut ol, umut sen ol her insan bir birey kızlarında olsa onlarında umudu kendilerince olsun. Onlarda kendilerine umut olsun...
Ve şiirlerime devam ettim...
Bana umut olan şiirlerime de , bir yuva için bu kitabı çıkarıyorum
Sanırım gerçekten Mavi bir umuttu benimkisi...

11 ARALIK ÇARŞAMBA ESKİŞEHİR KİTAP FUARI

Demet Akyürek.

( Umut başlıklı yazı demet tarafından 9.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.