I.bölüm:laşhe'ye mektuplar

Beni en güzel anlatan kelimelerden birisini buldum "laşhe"...

Kırık ayak bileği demekmiş çerkezcede,

Düşündümde içinde aşk da var acı da.

Şiirlerimde imge olarak kullanmaya başladim.

Biliyorum;kırık bir ayakla sevgiliye ulaşamayacağımı en azından maruzatımı ifade etmiş olurum.

Şiir ve yazılarım benim iç dökümlerim.

Yıllarca harflerle bir aşkı yaşadım.

II.bölüm:levni

Osmanlının lale devrinde yaşamıs ünlü şair ve minyatür ustası benimde rumuzum.

Neden mi bu rumuzu seçtim (bilmiyorum)

Belki kimse beni bulmasın diye.

III.Bölüm:Montaigne - Denemeler 

Bugün bana bir arkadaşım nasihatte bulundu.

Kendisinde entellektüel bir hava var 

Montaigne - Denemeler inin bilmem kaçıncı bölümünü okumamı istedi.

Tamam;hisseler-kıssalar rivayetleri anladımda bu çok tuhaf geldi bana.

En kısa sürede okuyacağim.

IV.bölüm:kafamın içi

Etrafımda beni eğlendirecek öyle çok kişi var ki,

Bazılarına gülerek,

Bazılarına küfrederek vaktimi geçiyorum.

V.bölüm:kedi

Bu yazıyı yazarken sürekli ayaklarımın dibinde dolastı durdu.

Kediler ve insanları.

Bir başka bölümde yazmalıyım.

Şimdilik kısa bir miyav...

VI.bölüm:teşekkür

Günlerdir bir taşınma telaşı içinde durmadan usanmadan şiir-yazı ekliyorum.

Yorum elestiri beğeni ve önerileri ile destek olan herkese çok teşekkür ederim 

Saygılarımla.

( Laşheye Mektuplar başlıklı yazı Ali İmral tarafından 8.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.