Ben Düşlerimi Düşleri Yazan Değil, Düşler İçin Peşinde Gidenleri Çabalarını Bakışlarını Duruşlarını Yazmaya Gayret Edenim.

düşleri peşinde gidenler ile ilgili görsel sonucu 

Başı olan doğum, sonu ölüm ve sonrasında sonsuzluk olan bir âleme, doğru yavaşça yürürken, beni ötelere çağıran iyiliğin iyiliklerle kimseyi üzmeden acıtmadan gel sesine olan düşkünlüğüm ile yolları adımlayarak, sessizce yolları dahi incitmeden yürüyorum. Unuttuğum anın içinde bana bunu hatırlatan Rabbim ve verdiği imanımın merhamet dolu sesi, beni kendime getirirken, mutlu olmaktan ziyade mutlu etmenin peşinde, adımlarımla yarınlara doğru yürüyorum.

 

Yürüdüğüm sonlu yolda, gerisi sonlanmayacak olan hayatın parıltıları düşlerimi sevinçlerimi kaplarken duamla herkesin, bu sonu olmayacak hayatta düşlerinde parıltıları olsun diye duamla rabbime yalvarıyorum, büyük bir heyecanla. Varlığımla tek başına öteki âlemde çokların yanında gülümseyenlerin yanında, hep birlikte olabilmenin temennisi duası beni mutlu ve mesut ediyor.

 

Ne kadar düşlerimi bölsem de çarpsam da çıkarsam da bana kalan, beni tek başına mutlu etmeyecek biliyorum, arta kalanlarım bende bir artı değer ifade etmezken, cümle gönüllerle olmak isteğim bende artı değerlerin en güzelini vererek, ifade etmeyen gülüşümü binlerce anlam dolu ifadelerle yenilgiye değil kazanmaya götürüyor hissediyorum. İhtirastan kurtulmam kifayetsiz kalan sözlerden arınmam, akmayan musluğun patlayan borusunu onaran ustanın sevinciyle, akan musluğun ses tonunda ki işte akıyorum berrak, temizliyorum bana gelenleri nidasını duyan bir deli bir düşkün deyin sevinciyle dolup taşıyorum. Ben düşlerimi ve kendi düşleri yazan değil, düşler için peşinde gidenleri çabalarını bakışlarını duruşlarını yazmaya gayret ederken, hissettikleri acıyı onlarla elbette hissediyorum. Öylesine kuru kuruya sallamasyon yazmıyorum, sallamayla boş bakış ve duygusu oturarak yazılmaz.

Bu hayatta sona yürümek kısacası geri sayım doğumla başladı ve devam ediyor, dudaklarımda kuru bir söz değil, nurla sarılmış dualarım insanların duyması hissetmesi içi sevinçleri gözlerindeki parıltılarının yansımaları var. Kaybeden varsa tekrardan geri vermek ve sevinçle yollarına devam etmek için çünkü onların gözlerinde parıltı sevinç yoksa bende sevinçli olamam, olmak ya da olmamak işte olmak vermekle yanında olmakla kaybettiğimizi beraber aramakla gerçekleşir, küheylanda bu kalkışla şahlanır ve menzile varmak için dört nala yolu kavrar bizi inşallah güzelliklerimizi ellerimizde kaybetmeden ulaştırır, vesselam.Rabbime emanet olun Selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Ben Düşlerimi Düşleri Yazan Değil Düşler İçin Peşinde Gidenleri... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.